2008-10-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Fan vad yazmina är snygg, kanske inte sjunger bäst men potensiel flickvän

+1. Vore kul om hon var kvar så man får en anledning att fortsätta titta (obs: Titta, inte lyssna)
Citera
2008-10-17, 20:29
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Fan vad yazmina är snygg, kanske inte sjunger bäst men potensiel flickvän

Lite för ung för att kallas för flickvänsmatrial,men hon är helt klart plugable.
Citera
2008-10-17, 20:34
Medlem
Sheiks avatar
Åhh vad jag hatar när idolerna alltid ska svara:

"jag håller med exakt om vad juryn säger blablabal"

Jävla fjems.

Ps. Anna ser ut som en tant.
Citera
2008-10-17, 20:35
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
+1. Vore kul om hon var kvar så man får en anledning att fortsätta titta (obs: Titta, inte lyssna)

Bara att sätta på mute och kolla. Rekommenderas

Hehe! Men om man ska bedöma hennes framträdande var det ganska lamt. Det var väldigt segt och låg volym på hennes röst

Annas röst är bra. Dock tycker jag att den låter konstig gentemot hur hon ser ut. Man förväntar sig en helt annan röst än vad hon har. Dock inget dåligt i det.
Citera
2008-10-17, 20:36
Medlem
Jigglys avatar
Det är ju bara hon Anna hittills som har sjungt bra, de andra kan dra något gammalt över sig...
Citera
Medlem
jolmys avatar
Robin B känns lite...skolavslutning...
Citera
Medlem
Magnums avatar
Vilken plåga när Robin sjunger!
Citera
2008-10-17, 20:37
Medlem
Yules avatar
Robin känns.. pinsam.
Citera
2008-10-17, 20:40
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Robin känns.. pinsam.

Framförallt känns det som att han själv tycker det är lite pinsamt också. Det brukar inte vara en bra kombination. Han kanske skulle bättra på sitt självförtroende och de faktiska färdigheterna
Citera
2008-10-17, 20:40
Medlem
haha yasmina känns minst lika pinsam som robin, fattar inte hur någon av dom kan vara kvar, låter ju bara kasst

Undra om Yasmina sover gott om nätterna med tanke på hennes extrema påsar under ögonen, hade ju kunnat gunga i dom förfan.
Citera
2008-10-17, 20:41
Medlem
Jigglys avatar
Nej tyvärr, Johanna Palms röst har något tonårigt, finnigt över sig. Det är mer än vad jag tycker är ens något bra.

Hon sjunger inte bra.
Citera
2008-10-17, 20:41
Medlem
Årets skoltävling?

Ni får ursäkta men redan från början var mitt intresse för detta program i år väldigt ljummet men jag måste få säga: VAD ÄR DETTA?

Tidigare år har det funnits "artister" som iaf gett majoriteten av tittarna gåshud mm men nu vad är det här för slags skolaula? Det är urdåliga talanger, ingen av dem ger stjärnstatus och ingen ger mig gåshud! Det är folk som inte hamnat i målbrottet ännu, det är människor som vinner på att jämnt säga "men jag har ju sjungit hela mitt liv så..." och då tycker ni att ni är garanterade en vinst i idol 2008?

Jag hade hoppats på att se någon som man förhoppningsvis kunde kanske köpa en skiva med i framtiden..(eller ladda ner) men icke sa nicke. Jag vet iof att ingen av de förra vinnarna har fått någon bra framgång direkt men det finns ju andra som gått till final som blivit stjärnor i Sverige åtminstone.

Och ärligt talat blev jag faktiskt imponerad av juryn i år, ni vet dom är influgna från big USA och har riktiga erfarenheter av stjärnor, men vad händer egentligen? Ingen konstruktiv kritik utan bara tjafs.

Ingen i detta gäng förtjänar Sveriges befolknings krona, så enkelt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in