2008-04-01, 00:13
Bannlyst
När jag upptäckte FB (för ett antal år sedan) så var Caine777 en engagerad skribent som visade uppenbara kunskaper i ganska vilt skilda ämnen.

Vad beror det på att han idag ägnar 99 % av tiden här åt att haka upp sig på saker och ting? Varför befinner man sig på ett forum som man upplever sköts värdelöst, där man känner sig mobbad, kränkt, förtalad...?
Har vurmandet för minderåriga skapat samvetskval som dämpas genom detta sätt?

Det är trist att se hur en underground-profil förvandlas till en pekpinneviftare.
Citera
2008-04-01, 00:16
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Ska du inte hålla käft och gå till ditt forum och se om du kan radera lite fler inlägg som är negativa till homosexualitet?

Eftersom Flashback har ett forum som heter "Pedofili och hebefili" så förutsätter jag att man skiljer på de två sakerna. Lite grann som att jag inte går in i varenda tråd där du skriver och kallar dig nazist bara för att du kritiserat Sveriges invandringpolitik.

Varför fortsätter du att ljuga om mina raderingar? Bara för att du påstår detta upprepat, så tyvärr, så gör det inte till en sanning över att jag raderar homfientliga inlägg..
Det kan du verifiera själv med valfri moderator, som du litar på, som kan gå in och kolla åt dig.

Så du slängde in denna lögn nu bara för att jag hårt och skoningslöst påpekade för dig
att du vet väldigt väl "ta det med aktuell moderator" innebär och sa till dig att du skall PM:a just aktuell moderator för forumet?
Du vet detta påpekande spelar ingen roll vilka personpåhopps inlägg det handlar om eller vilket forum det handlar om som du har fått person påhopp på. Det är ett standard påpekande och det är något du oxå borde veta väldigt väl.

Men i stället väljer du att svara med en direkt lögn om vad jag har raderat inne på P&H i stället..

Du gillar ju inte att folk ljuger om dig och det du skriver..
Varför skall du har rätt att ljuga om andra människor om vad de säger eller moderatorer om vad de raderar?

Dessutom så talar du ju emot dig själv i ivern över att sänka mitt standard påpekande som är neutral , när du hävdar att jag raderar och se vilka felr homofientliga inlägg jag kan radera.. Du vet hade jag betett mig så så skulle jag blivit sparkad som moderator för länge sedan.
Senast redigerad av Empress 2008-04-01 kl. 00:28.
Citera
2008-04-01, 07:03
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ja du. Ja jag kan ju komma med argumentations felet "Jag är inte den ende modden som beter sig så".. så nu har jag erköänt att jag slängde med ett argumentationsfel som inledning..

Så som framkom med i mitt inlägg så påpekade jag till Caine777 att han vet hur det funkar i FB. Han vet detta väldigt väl..
Det är något de övriga moderatorerna oxå vet väldigt väl, att Ciaine777 känner till hur det funkar, där av dessa lite mer inkorrekt svar till just Caine777..

Nåja, det var inte direkt första gången du utnyttjade hånfulla tillmälen för att "klämma dit" din motdebattör. Du & jag hade några duster i alt.sex på den tiden du inte var mod ännu, och det var mer än en gång du var rejält irriterande.

Men men, glömt och förlåtet.
Citera
2008-04-01, 07:41
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Nåja, det var inte direkt första gången du utnyttjade hånfulla tillmälen för att "klämma dit" din motdebattör. Du & jag hade några duster i alt.sex på den tiden du inte var mod ännu, och det var mer än en gång du var rejält irriterande.

Men men, glömt och förlåtet.

tja hånfulla tillmälen är jag ju knappast ensam om att använda eller hur?
Nej inte för att du har eventuellt gjort det emot mig..
Visst man skall inte skylla ifrån sig på andra..
Fast du bör nog tänka dig lite för innan du själv påpekar till andra att de använder tillmäle..
Citera
2008-04-01, 11:45
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
tja hånfulla tillmälen är jag ju knappast ensam om att använda eller hur?
Nej inte för att du har eventuellt gjort det emot mig..
Visst man skall inte skylla ifrån sig på andra..
Fast du bör nog tänka dig lite för innan du själv påpekar till andra att de använder tillmäle..

För all del, jag har också mina fel, men hånfulla tillmälen är jag ganska sparsam med, och jag kan inte minnas att jag använt några mot dej i våra diskussioner. Det finns bättre sätt att "besegra" sina motdebattörer på (om man nu vill göra det) anser jag.

Nåväl, det är glömt som sagt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in