Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Ska du inte hålla käft och gå till ditt forum och se om du kan radera lite fler inlägg som är negativa till homosexualitet?
Eftersom Flashback har ett forum som heter "Pedofili och hebefili" så förutsätter jag att man skiljer på de två sakerna. Lite grann som att jag inte går in i varenda tråd där du skriver och kallar dig nazist bara för att du kritiserat Sveriges invandringpolitik.
Varför fortsätter du att ljuga om mina raderingar? Bara för att du påstår detta upprepat, så tyvärr, så gör det inte till en sanning över att jag raderar homfientliga inlägg..
Det kan du verifiera själv med valfri moderator, som du litar på, som kan gå in och kolla åt dig.
Så du slängde in denna lögn nu bara för att jag hårt och skoningslöst påpekade för dig
att du vet väldigt väl "ta det med aktuell moderator" innebär och sa till dig att du skall PM:a just aktuell moderator för forumet?
Du vet detta påpekande spelar ingen roll vilka personpåhopps inlägg det handlar om eller vilket forum det handlar om som du har fått person påhopp på. Det är ett standard påpekande och det är något du oxå borde veta väldigt väl.
Men i stället väljer du att svara med en direkt lögn om vad jag har raderat inne på P&H i stället..
Du gillar ju inte att folk ljuger om dig och det du skriver..
Varför skall du har rätt att ljuga om andra människor om vad de säger eller moderatorer om vad de raderar?
Dessutom så talar du ju emot dig själv i ivern över att sänka mitt standard påpekande som är neutral , när du hävdar att jag raderar och se vilka felr homofientliga inlägg jag kan radera.. Du vet hade jag betett mig så så skulle jag blivit sparkad som moderator för länge sedan.