Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Intressant logik. Använder man den på andra områden så säger alltså det att en heterosexuell man som uttryckt en förkärlek för BDSM per automatik ska stå ut med att kallas kvinnomisshandlare och kanske därtill ska ta (utan att "grina") att han klassas som misogyn och att det ska vara okej för andra användare i tråd efter tråd (oavsett ämnet för tråden) att kalla denna användare för just detta? Regeln om att hålla sig till ämnet (sak och inte person) ska alltså frångås när det handlar om att en "känd" profil har yttrat sig i ett ämne? Då ska det alltså vara okej att argumentera mot personen istället för ämnet?
7.
Ja jag håller mig verkligen till sak gör jag inte? uttrycker bara mitt hat emot att han person skall tro att samhället verkligen slickar hans skor, jag står själv på ett extrem sätt i det hela, men inte fan sitter jag och gråter ut om allt bara för att någon utrycker sin mistro/ hat emot mig, Man får ju vackert stå upp för vad man tänker och känner.
Och igen sitter man på ett fritt forum, vad fan skall han annars kunna utrycka sina (för mig sjuka lustar) om inte här, han får ju vackert se sanningen i vitögat.....
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Du är förjävligt pinsam Caine, du är väl personangreppens mästare så att du om någon skapar en tråd där du gråter ut är bara pinsam att läsa.
Väx upp Caine.
/mvh ikh
Tack tack tack, så många personer och användare som denna skapalse har utryckt sitt hat emot kan jag inte ens räkna till om jag sitter i timmar siffra för siffra, stannade nu på 56412 st och orkade inte räkna mer.
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Borde det inte räckt att bumpat upp någon annan utav alla "Det är så synd om mig"-trådarna som det här kronmongot har startat genom åren?
Ja exakt, tog ju upp detta i mitt svar, men lik förbannat får aset vara kvar, jag anser inte han ha rätt till att komma åt FB tråden mfl.......
RENSA NU FÖR FAN UPP ADMIN!!!!