2001-11-27, 10:59
Tänk om man hade samma (o)tur här i livet som sture. Alltid ett par vårdare i närheten. Aldrig behöva oroa sig för HIV och andra könssjukdomar, sture har aldrig sett en fitta och kommer aldrig att göra det heller. Sture är så impotent att han inte ens kan drömma upp den. Hans rövhål blev igensytt efter att han fick stomipåsen inopererad. Stures mun sydde hans psykiater igen eftersom han åt direkt ur de andra patienternas analer. Sture sitter nu i rullstol med intravenöst dropp från sin egen stomipåse, eftersom det är den kost han mår bäst av. Han har dessutom ett dokumenterat IQ på 25, vilket är så lite att han inte ens har förstånd på att GE FAN I ATT TERRORISERA FLASHBACKS KONFERENSER. Din prepubertala lilla nolla, ge upp!
Citera
2001-11-27, 12:08
Medlem
sture

Njaaaa, funkar knappast...

Sture kan inte läsa - utan bara banka på tangentbordet med armbågarna.

Sture är så jävla innihelvete korkad att han inte klarar av att sluta................
Citera
2001-11-27, 19:34
Medlem
sture

svårt runkskadade människor!!!
Citera
2001-11-27, 20:02
Medlem
sture

Era jävla häströvar.. Jag tycker ni terroriserar mest av allihop som bara gnäller om fisar å sånt.
Citera
2001-11-27, 21:27
Medlem
sture

om den liberala tvångssteriliseringpolitiken fortsatt in i vår tid så hade jag och fisens bror varit ensamma i detta forum!!!
Citera
2001-11-27, 21:28
Medlem
sture

Vad var det jag sa.................

(IDI***R)
Citera
2001-11-27, 21:44
Medlem
sture

jonnyboy- slapp-pitt och kretin, har liil-gunnars rövhål som förebild!! stick, det är ingen som vill ha dig här!!
mmm
Citera
2001-11-27, 23:44
Medlem
sture

sture- slapp-pitt och kretin, har liil-gunnars rövhål som förebild!! stick, det är ingen som vill ha dig här!!
mmm
Citera
2001-11-27, 23:53
Medlem
sture

x-man(har du bytt kön?)- slapp-pitt och kretin, har liil-gunnars rövhål som förebild!! stick, det är ingen som vill ha dig här!!
mmm
Citera
2001-11-29, 09:55
Medlem
sture

sture (har du bytt kön?)- slapp-pitt och kretin, har liil-gunnars rövhål som förebild!! stick, det är ingen som vill ha dig här!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in