2008-03-28, 12:08
Bannlyst
Tja, jag skulle vilja ha hooligan kläder. har hittat några sidor men det är mest t-shirt och så. skulle vilja ha alla möjliga kläder som byxor osv. Är det någon som vet en bra sida? skulle bli grymt glad då
2008-03-28, 12:11
Medlem
Folkskyggs avatar
http://www.casualclothing.dk/
http://www.wolfhound.se/

Men var beredd på att du får stryk när du går på stan.
Senast redigerad av Folkskygg 2008-03-28 kl. 12:20.
2008-03-28, 12:11
Medlem
Sparv.jävelns avatar
Varför vill du det?

För att du är 14, medlem i Whitelions och vill spela Allan för att du har sett på Green street hooligan 10 gånger för mycket?

2008-03-28, 12:18
Bannlyst
jag har är faktiskt inte medlem i Whitelions vad det nu är och jag spelar inte allan. jag tycker typ bara om hooligan kläder men jag är inte en sån som är ute och slåss och vill synas. vill bara ha min stil

green street har jag inte sett på. Man måste ju få vara sig själv. jag tycker att det inte är fel att ha hooligan kläder på sig. men om man slåss och är elak då är det fel.
2008-03-28, 12:19
Medlem
Hoppas för guds skull att du menar märket hooligan annars så borde du få gå 10 år extra i skolan tills du lär dig svenska.

http://www.hooligan.de

Vad sägs om att beställa direkt från deras sida? Leverar till hela världen.

Var skitsvårt att hitta, jag googlade..
2008-03-28, 12:24
Bannlyst
jag menar bara hooligan kläder, inget mer.

Det är svårt att hitta hooligan kläder det håller jag med om. men man hittar inte precis det man vill ha om man hittar något så kostar det skjortan eller så är sidan inte svensk
2008-03-28, 12:25
Medlem
Sparv.jävelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loitz
jag har är faktiskt inte medlem i Whitelions vad det nu är och jag spelar inte allan. jag tycker typ bara om hooligan kläder men jag är inte en sån som är ute och slåss och vill synas. vill bara ha min stil

green street har jag inte sett på. Man måste ju få vara sig själv. jag tycker att det inte är fel att ha hooligan kläder på sig. men om man slåss och är elak då är det fel.

Bra. Finns dock mängder av idioter som passar in på min beskrivning av folk som bär "hooligan kläder" och dom flesta av dom springer jävligt fort...
2008-03-28, 12:28
Medlem
Citat:
jag menar bara hooligan kläder, inget mer.

Det är svårt att hitta hooligan kläder det håller jag med om. men man hittar inte precis det man vill ha om man hittar något så kostar det skjortan eller så är sidan inte svensk

Ursäkta om jag är frank mot dig nu, men vad i helvete menar du egentligen med hooligan kläder (sic)?
2008-03-28, 12:32
Bannlyst
Mjo jag menar tex som en tröja det står hooligan på eller bara märket hooligan. jag är faktiskt inte en sån person vill vill göra illa folk. Ni kanske har svårt att tro mig när jag vill ha hooligan kläder. men jag är typ speciell. förstår inte varför alla hetsar upp sig bara för att man skulle vilja ha hooligan kläder

Det finns många idioter som har hooligan kläder men jag är snäll. plus att jag är ung som fan vad kan jag göra egentligen? jag vill inte hamna i trubbel vill bara ha kläder som jag tycker är snyggt
2008-03-28, 12:46
Medlem
Citat:
Mjo jag menar tex som en tröja det står hooligan på eller bara märket hooligan. jag är faktiskt inte en sån person vill vill göra illa folk. Ni kanske har svårt att tro mig när jag vill ha hooligan kläder. men jag är typ speciell. förstår inte varför alla hetsar upp sig bara för att man skulle vilja ha hooligan kläder

Det finns många idioter som har hooligan kläder men jag är snäll. plus att jag är ung som fan vad kan jag göra egentligen? jag vill inte hamna i trubbel vill bara ha kläder som jag tycker är snyggt

1. Du skriver att du är ung som fan. FB har 18-årsgräns.

2. Du har fått en länk till en sida som säljer kläder av märket Hooligan, de levererar till Sverige. Frakten var €15, inte mycket att snacka om ifall man beställer några plagg.

3. Anledningen till att alla hetsar upp sig är att du var en smula otydlig och folk antog att du ville ha hulligan/casualkläder. Vilket man enligt de som har det inte får ha om man inte är en av dem.
2008-03-28, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzy
1. Du skriver att du är ung som fan. FB har 18-årsgräns.

2. Du har fått en länk till en sida som säljer kläder av märket Hooligan, de levererar till Sverige. Frakten var €15, inte mycket att snacka om ifall man beställer några plagg.

3. Anledningen till att alla hetsar upp sig är att du var en smula otydlig och folk antog att du ville ha hulligan/casualkläder. Vilket man enligt de som har det inte får ha om man inte är en av dem.

Ja men om jag sköter mig borde det ju gå. men kan väl alltid få fråga?

Okej jag var väl lite otydlig inte meningen. men jag hade tänkt att ni skulle fatta vad jag menade. jag vill inte vara med i något huligan gäng. vill bara ha den som en vanlig tröja med det kanske det inte blir. jag tackar iaf för dom länkarna jag fått.
2008-03-28, 13:15
Medlem
motsatss avatar
Det här ska du handla för att se jätte farlig ut!
1. Pösbrallor från adidas, finns på stadium/intersport
2. Köpa någon billig kopia på burberry/Stone island keps, finns på tradera/blocket.
3. Tjocktröja med lång hals, eller vaffan man ska kalla det.. finns också i adidas sortiment.
4.ett par sneakers, antagligen stan smith eller ett par valfria lacoste.
5.sedan får du inte glömma, en stone island jacka, finns på sture gallerian.

btw, du kommer inte ha en egen stil, du kommer dela den med 30230203 andra skitungar som tror dom är tuffa.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in