2001-11-09, 01:04
Är en Man 38år,singel inga barn,,Träffat en 16-årig tjej som har kärat ner sig i mig!!Vi har inte haft sex,men hon vill hela tiden.O till slut e det väl risk att jag trillar ditt.Skulle jag handla fel,om jag nu har sex med henne?Undrar bara!??
Citera
2001-11-09, 01:41
Medlem
Behöver råd!!Av en tjej!!

Visserligen är jag ingen tjej..men tänker skriva ändå. Det beror väl lite på hur läget är.. Känner du t.ex. hennes föräldrar? Om det bara gäller att ha lite sex kanske det inte är så stor fara, men skulle ni ha ett seriöst förhållande är väl risken att du får välja mellan dina vänner och henne. I så fall vore det säkert smartast att välja vännerna för risken är väl stor att det är en vanlig tonårsförälskelse som går över lika fort som den kommer..och då står du där ensam.
Citera
2001-11-09, 02:19
Medlem

Sätt på horungen! Spruta henne i ansiktet! Ta henne i röven! Seriöst alltså.
Citera
2001-11-09, 08:53
Medlem

Är du bara ute efter en sexuell relation och hon faktiskt är förälskad så riskerar du att såra ett barn, kanske dödligt om det vill sig illa.
16 år är en känslig ålder.
Citera
2001-11-09, 11:23
Medlem

En tonårsförälskelse... stackars dig :)
16 år är en känslig ålder som sagt, hon är bara ett barn! Och hennes föräldrar har fortfarande myndighet av deras dotter! Är du kär i henne? Räkna med att det inte är "evig kärlek" från hennes sida, utan bara en hjärteförälskelse - ungefär som pojke el. flicka i biologiläraren/lärarinnan. Ja, och det där med DINA vänner -vad vet de redan? Visst är kärleken oförutsägbar. Är flickan medveten om att du inte är kär i henne? Du måste ju på någotvis visat ett intresse utöver broderlig kamratskap... Tycker du ska tala i klartext med henne om var du står, alla konsekvenser. Säg att du t ex tycker om henne men var ärlig ang sex, antar att du kommer ta hennes oskuld... Hon måste veta var du står, att sex är för sex utan evig kärlek, barn och villa i framtiden om så är fallet!

Prata med flickan, lägg fram allt i klar text så ni slipper missförstånd ifall ni hamnar i sängen - måste hon som icke myndig vara helt klar med var du står- sex för sex eller kärlek. Hon kanske gråter under ert prat, men herre... du är väl man att klara av det? Bättre att få saker och ting på plats. Det är inget någon på ett forum kan hjälpa dig med, det måste ni prata om själva.

Känner en flicksnärt på 15 som blev kär i en 15år äldre kille, hon hade en jobbig period men kom över honom och blev kär i en jämngammal några månader senare. Unga tjejer LETAR efter kärlek. Vi gör det hela livet, men vissa tror att kärlek är lösningen till alla andra problem, tyvärr.

Lycka till!
Citera
2001-11-09, 17:08
Medlem

Skulle inte banga för en sekund, men jag är i och för sig inte 38 heller så..... =)
Citera
2001-11-09, 17:10
Medlem

Hmm..Rodion du bangar ju ingenting på två ben med fitta.
:)
Citera
2001-11-09, 17:15

"Hmm..Rodion du bangar ju ingenting på två ben med fitta."

helt felformulerat. så här ska det va:
Hmm.. Rodion du bangar ju inte på någonting som har två ben och fitta"
Citera
2001-11-09, 17:21
Medlem

Hehehe...

Honest, är du singel så sätt på henne för tusan, vad har du för att du inte gör det? Jag hade gjort det...
Citera
2001-11-09, 22:56
Medlem

Honest:
Ajajaj, du leker med elden. Hade kanske varit skillnad om hon inte varit kär i dig utan bara nyfiken på sex. Det går inte att resonera med en kärlekskrank sextonårig flicka som Bubblan föreslår, hon skulle inte kunna se på ert sexuella förhållande från något annat perspektiv än hennes eget. Det kan sluta illa på många sätt. Dessutom är ålderskillnaden alltför stor för någon seriös relation, vilket är nog vad hon vill. Ryktet kommer dessutom spridas som en löpeld, ingen av hennes vänner kommer kunna hålla käft, inte var dag som en sextonåring har det hop med en gubbe vet du väl.
Citera
2001-11-10, 00:48
Medlem

Fan vad alla är åldersfixerade i det här landet! Man är väl inte äldre än man känner sig ;-)
Citera
2001-11-10, 20:28

sätt på henne och ha skönt.... hon kommer inte att älska dig länge så ta chansen, allt du ger henne e njutning om hon vill det så kör på bara sen kan du ju dumpa henne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in