2008-03-27, 21:02
Medlem
Jag har använt sök-funktionen här på flashback-forumet men har ännu inte hittat någonting som kan hjälpa mig. Jag provade att öppna CCAPP.exe-filen men det gjorde inte skillnad.

När jag startade datorn för några dagar sedan var mitt virusprogram nere. Allt förutom auto-protect-funktionen fungerar, även efter att jag kryssat i rutan som startar auto-protect. Jag klickar på apply, men när jag sedan öppnar settings igen så är den avkryssad, igen.

Någon som har samma, eller likande problem, och har fixat det?
Min prenumeration räcker i 11 år, så det är inget problem med det. Även min dator är ny och borde mer än gärna klara av programmet.

Hjälp?
Citera
2008-03-27, 21:05
Medlem
Spejnars avatar
Du har försökt söka, grattis. Men läsa klistrade trådar? Då hade du inte postat under it-säkerhet.
Citera
2008-03-27, 21:08
Medlem
DaVajjs avatar
IT-säkerhet -> Datoranvändning - MS Windows

// Mod
Citera
2008-03-27, 21:10
Medlem
Ah, tack för flyttning, någon..

Jag behöver allvarlig hjälp. Jag är livrädd för virus och diverse. När nedladdning blev olagligt för något år sedan laddade jag inte ner på ett halv år, nördig som jag är.
Citera
2008-03-27, 22:11
Medlem
Jag tänkte hjälpa dig, men sen såg jag att din prenumeration räcker i 11 år vilket innebär att du kör en crackad version.

Gl hf.

Spännande att du som är så rädd för virus och annat väljer att ladda ned crackade versioner av säkerhetsprogrammen... du har aldrig funderat på ifall de är patchade på något annat sätt? Litar du helt på att det bara är kopieringsskyddet som är patchat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in