Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Just nu så är det en jävla röra. Men jag håller faktiskt på att städa.
Mitt mål är att ha ena hårdisken med bara installerade program och OS.
Och andra med alla bilder, filmer och allt sånt, alla "lösa" filer alltså. Det är min idé, som jag har haft dem senaste dagarna. Då ska det också vara sorterat på hårddisken.
Efter formatering så blir det först, Adobe CS3 Master Colletion, VLC, Microsoft Office, Utorrent, DeamonTool, FireFox, Opera, Camtasia Studio 3, Nero, Lightscribe och alla andra nödvändiga program som jag bara måste ha och använder 24/7.
Din då?
Jag har några genvägar på skrivbordet bara. En hårddisk med OS och installerade prorgram på , och en hårddisk med musik, filmer , tabs och inspelningar.
För inte så länge sedan så hade jag alla typer av filer överallt , .wavs .mp3 bilder små crack/hax program .rars och en jävla massa txt dokument med youtube länkar och sånt. Det låg i Mina Mottagna Filer , på skrivbordet , på båda hårddiskarna , i documents and settings , i mina dokument ja överallt helt enkelt och det värsta var att det var blandade filer i varje mapp. Men nu har jag som sagt det organiserat till den levlen att jag hittar. Rätt filtyp på rätt plats så hittar man.
Efter formateringen : AVG Anti-Virus , Msn Messenger , WinAmp , Tibia , Mozilla Firefox , Azureus , WinRar , Tibia Multi Ip-Changer , DivX Player , LogiTech QuickCam , Guitar Pro 5 , Tasker , Daemon Tools , Counter Strike 1.6 (Steam) , Ventrilo , NCH Swift Sound och Quicktime.
Senså om det är något man behöver till ett annat program eller för att förbättra något eller haxxa något så fixar man det. SCRNshot program tex =)