Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-26, 14:47
Medlem
jag gar några gamla temesta som är 2,5 mg, sen det var lagligt i sverige.
Jag undrar hur många man bör ta för att få sig ett rus? 2 hjälpte intr särskilt mkt igår.
Någon som har erfarenhet?
Har också ca 20 st 10 mg stilnoct.
Citera
2008-03-26, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob_J86
jag gar några gamla temesta som är 2,5 mg, sen det var lagligt i sverige.
Jag undrar hur många man bör ta för att få sig ett rus? 2 hjälpte intr särskilt mkt igår.
Någon som har erfarenhet?
Har också ca 20 st 10 mg stilnoct.

Hade lorazepam (temesta) utskrivet tidigare. Grymt bra för att dämpa ångest o oro (en av de bästa fobihämmarna i mitt tycke, man är klar i huvudet men blir en psykisk stålman), men ger inte den där sköna flödderkänslan, inte för mig iaf, o då har jag provat hästdoser...
Citera
2008-03-26, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baksatet
Hade lorazepam (temesta) utskrivet tidigare. Grymt bra för att dämpa ångest o oro (en av de bästa fobihämmarna i mitt tycke, man är klar i huvudet men blir en psykisk stålman), men ger inte den där sköna flödderkänslan, inte för mig iaf, o då har jag provat hästdoser...

vad föredrar du då? är stilnoct bättre? imonave?
Citera
2008-03-26, 17:04
Bannlyst
Sopa i dej 10 imovane eller 10 stilnoct så sjunger det nog på bra tillsammans med lorazepamet.
Fridens
Citera
2008-03-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakob_J86
vad föredrar du då? är stilnoct bättre? imonave?

"Bättre?" Skrev ju att temestan är GRYMT bra. Men man(dvs jag) blir inte så flöddrig av den. Stilnoct o imovane.... kan ju få det att susa till rätt bra för vissa, men ska jag vara ärlig så tycker jag inte det händer så mycket på dem heller... men jag har iofs ätit DUKTIGT med benzo i berusningssyfte tidigare, idag endast medicinskt bruk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in