2008-03-26, 21:00
Medlem
Strafbombers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawgon
haha är hon nått o ha då ? XD
Sex med en äldre erfaren kvinna utan några som helst förpliktelser, kan det bli annat än bra? Så jag får nog svara ja på den frågan.
Citera
2008-03-26, 21:05
Medlem
Ta Bort
Citera
2008-03-26, 22:12
Medlem
lizkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strafbomber
Själv så lyckades jag bli uppraggad av en MILF på krogen för ett halvår sedan, vilket i sin tur resulterade i att jag numera är hennes toyboy.

hehe, lät ut intressant, själv har jag en riktig "toyboy" på kroken, sex har vi hunnit ha och jag vet att han vill fortsätta men det är jag som har lagt in backen lite grann...
Citera
2008-03-26, 22:56
Medlem
tjohos avatar
Varje gång jag pippar nu för tiden så är det med en MILF, har inga önskemål om annat då mina barns mor är den sexigaste dam jag känner till.
Citera
2008-03-27, 11:13
Medlem
Mullrets avatar
Min kompis kör taxi i helgerna och har att förtälja att killarna runt 25 bast
för det mesta tar en Milf med från krogen. Anledningen lär vara att det blir till99% säkerhet en runda i halmen.

Inget djävla te-drickande på kvällningen alltså...
Citera
2008-03-27, 11:25
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Min kompis kör taxi i helgerna och har att förtälja att killarna runt 25 bast
för det mesta tar en Milf med från krogen. Anledningen lär vara att det blir till99% säkerhet en runda i halmen.

Inget djävla te-drickande på kvällningen alltså...

Tacka fan för det. Dricka te med en söt flicka kan man MYCKET väl göra. Låter väldigt trevligt. Men när man varit ute och hävt i sig öl, tampats med en och annan tyken nolla på krogen... så är det inte en totalomvändning med lugn musik, sänkt belysning och te man är ute efter. Då är det rajtan-tajtan som gäller!
Citera
2008-03-27, 11:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Småtjejer upp till 25 är ofta som tapet.. Snygga, bara ligger där och varken låter eller gör ingenting.En grym MILF vet vad hon vill ha, småknusslar inte, mer erfarenhet och kör på som om det vore sista gången.

Jääääääla skillnad

Ni yngre borde vidga vyerna lite. Okej, kropparna är kanske inte alltid de bästa men sexet är generellt tusen ggr bättre.

Det beror nog inte på tjejen serrö...

(En milf blir ju glad bara man hänger ut den sure..)
Citera
2008-03-27, 11:40
Medlem
alcatrazs avatar
Hade fantasier åt det hållet och raggade/blev uppraggad av en äldre kvinna. Dock var inte verkligheten lika bra, och snacket om att äldre kvinnor vet vad de vill ha eller är bra på att förföra stämmer ju givetvis inte. Jag tror snarare, även fast jag enbart haft en äldre och inte kan tala för alla, att yngre kvinnor är bättre i bingen. De är helt enkelt uppväxta i en mer porrfixerad tid och knullar runt mer.
Citera
2008-03-27, 14:08
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det beror nog inte på tjejen serrö...

(En milf blir ju glad bara man hänger ut den sure..)

haha, nädu håller fast vid min åsikt. Förspel är för fegisar
Citera
2008-03-27, 14:14
Medlem
Nedomanskys avatar
Vad göra om milfen har fött 5 ungar o inte ens kan stava till knipövningar.
Citera
2008-03-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Vad göra om milfen har fött 5 ungar o inte ens kan stava till knipövningar.

Gör som en riktig FB-are... flyttar upp en våning
Citera
2008-03-28, 13:08
Medlem
60+ milf

har varit kk med en 60plus kvinna en gång i tiden..ragg på krogen som slutade med några besök till innan jag träffa min nuvarande tjej som är 25
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in