2001-08-22, 20:15
Medlem
Hur många kvinnor är det som verkligen gillar detta? Själv kan jag tycka det är okej om det används mycket glidmedel och stor försiktighet. Vet att det finns de som vägrar men jag bara undrar som sagt? Förstår inte hur ni killar kan tända så mycket på att penetrera rumpan på tjejer :/
Citera
2001-08-22, 21:10
Medlem
Analsex?

en del tjejer gillar en del inte... finns det nått härligare än att pentrera en härlig fin röv...
Citera
2001-08-22, 22:30
Medlem
Analsex?

Det är ett personligt val som med allt annat inom sex. För egen del så avstår jag. Men jag gillar att använda en strap-on på min partner :) Om han är villig alltså!
Citera
2001-08-23, 13:41
Medlem
Analsex?

Jag tror hela debatten är snedvriden.... jag vill då inte stoppa in mina grejor i nåt hål där man kan få bajs på den..... För övrigt så är det inte ens skönt att stoppa in snoppen i analen, skönt är det däremot mellan ett par bröst!
Citera
2001-08-23, 18:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Analsex?

analsex = bajs
vaginalsex = kiss

munsex är det enda ja kan tänka mig, vill inte stoppa snoppen i bajs och kiss..
Citera
2001-08-23, 18:55
Medlem
Analsex?

vaginalsex = kiss?? när sjutton började vi tjejer kissa med vaginan? *skratt*.

Någon har inte följt med på biologi lektionerna :)
Citera
2001-08-23, 19:53
Medlem
Analsex?

Analsex är förmodligen så populärt bara för att det är lite förbjudet och 'porrigt'. Personligen tycker jag att det funkar åt båda hållen, så att säga.
Citera
2001-08-23, 20:37
Medlem
Analsex?

Du har tydligen aldrig upplevt känslan av ett tryck som sprider sig ner i blygdläpparna och upp i clittan som bara behöver ett lätt tryck för att det ska gå som aldrig förr.
Citera
2001-08-23, 21:47
Analsex?

Jag menar fortfarande att när en tjej får uppleva känslan av att få ha blivit ordentligt "påsatt" och "tagen" i röven så har det en mycket positiv inverkan på hennes kvinnliga utveckling. Jag har gott om egen erfarenhet av det. Många tjejer utvecklar en bättre harmoni, ett bättre självförtroende och ett säkrare sätt att komunicera med sin partner. Ofta tar tjejer också ett bättre eget ansvar att förbättra sexlivet efter några varma satser i röven.
Citera
2001-08-24, 14:45
Medlem
Analsex?

Fittologen har rätt, med en sån titel kan man inte ha fel.
Citera
2001-08-25, 20:54
Medlem
Analsex?

Nån tjej som ställer upp på att bli tagen bakifrån?Jag är en ung kille med erfarenheter.
Citera
2001-08-26, 10:53
Medlem
Analsex?

Ja, men du glömde att lägga ut din adress så jag tror faktiskt att det får vara...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in