2001-08-20, 21:35
Medlem
Ett par påståenden:

Japanskor låter som döende djur på japanskporrfilm?

Asiater gillar inte vårat germanska utseende?

Det är fint att inte raka sig mellan benen i asien eller är det bara vi snusk europeer som vill se orakade geishor?
Citera
2001-08-20, 21:41
Medlem
asiater

Är det snuskigt att vara orakad? I så fall är ju 95% av männen snuskiga *skratt*. Eller gäller det enbart om tjejer är orakade?
Citera
2001-08-20, 21:58
Medlem
asiater

Vad Kalle menar är nog att det är snuskigt att vara europe.
Citera
2001-08-20, 22:33
Medlem
asiater

Tycker då fan tjejer ska vara rakade, helst helt. Visst man kan ju inte direkt tvinga sin tjej till det men jag tycker det ej är samma som att en kille ska raka sig? Jag menar hur många killar rakar sig under armarna?
Citera
2001-08-20, 22:53
Medlem
asiater

Är det inte svårt att raka sig runt anus? Som kille har jag aldrig kännt mig tvingad att raka mig där, någontjej som gjort det?
Citera
2001-08-20, 23:11
Medlem
asiater

Crille; det är väl tvärtom. Asiater (specielt tjejer) fördrar "vita" och germaner framför andra hudfärger eller folkslag. Sedan trodde jag att japaner är mer rakade än europeer eftersom dom lider ju av pedokomplex.
Citera
2001-08-20, 23:24
Medlem
asiater

"Tycker då fan tjejer ska vara rakade, helst helt. Visst man kan ju inte direkt tvinga sin
tjej till det men jag tycker det ej är samma som att en kille ska raka sig? Jag menar hur
många killar rakar sig under armarna?"

Blir det modernt så lär fler killar raka sig. Jag kommer ihåg det glada 80-talet med massor av killar som målade sig. Ingen trodde väl innan den modevågen att killar skulle måla sig med kajal och mascara, men det gjorde de allt :). Jag tycker om håriga karlar men under armarna får de gärna raka sig. Och pungen. Inget kul att ha hår i maten :) eller mellan tänderna *skratt*.
Citera
2001-08-21, 07:29
Medlem
asiater

Anledningen till att de flesta japan-producerade porr-alster innehåller rakade tjejer är av den enkla anledning att det är olagligt att visa könshår.

I japan kan man inte vara mycket mer lycklig om man är lång, blond och blå-ögd. Du kommer vara ett ragg-offer...

Citera
2001-08-21, 17:00
Medlem
asiater

stackars rakade tjejer med klåda irritationer och svamp.
fram för håriga muffar.
Citera
2001-08-22, 00:14
Medlem
asiater

Skulle killar raka sej där nere?

Vad säger man om man glömmer att låsa och farsan plötsligt slår upp dörren och frågar om man har tappat lokalsinnet.

Och när man står där naken framför tjejen, hårig över hela kroppen med ett kalhygge mitt i skrevet... Något säger mej att det inte skulle se så sexigt ut.
Citera
2001-08-26, 21:54
asiater

Jag är gift med en thailändska. Och jag kan garantera att de flesta faktiskt gillar oss ifall vi är stora, muskulösa och ljusa. Dock giller de inte killar med fett.

De gillar inte heller när vi är för solbrända vilket kanske kan verka lite märkligt. Men i Thailand är faktiskt skönhetsidealet så ljus hy som möjligt... Raka motsattsen mot här i Sverige alltså...
Citera
2001-08-27, 20:51
Medlem
asiater

thalänskor e fina .......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto