Citat:
Ursprungligen postat av
-Ines-
Vilket nummer gissar du på?
Jag skulle gissa på Marathon Man på nr 3, men antar att pumhunter får knipa den före mig.
Jag minns inte numret nu och har dyslektiskt svårt att se små siffror, plus att det alltid blir roligare i en oallvarlig lektråd om man skriver ihop en liten diffus omskrivning av filmen så att dom som inte vet vilken film eller bild det är inte förstår gissningen och därmed kan fortsätta gissa fel på bilden, medan dom som vet förstår, ihop med kanske någon personlig reflektion eller anekdot, än att bara konformativt posta en tråkig oneliner i form av titel och ett nummer, men det var den bilden som stämmer ihop med den texten jag skrev, så mycket kan du
haja!
Men om jag minns rätt nu så var det en film om en man som antyddes emellanåt springa maraton, och
Dustin Hoffman hade huvudrollen(jag tror inte man såg honom springa något maraton?), och han från väldigt
Ice Road Truckers-spännande lastbilsfilmen
Sorcerer (1977) var med på bilden, propert klädd dessutom! Bådas bästa filmer kom på 70-talet.
Sen spelar det ingen roll vem som officiellt ges poängen, alla med intelligens vet vem som tog bilden först ändå, inte sant? Så frågan är om det är en tråd för att ha roligt, eller en tråd för humorbefriade konformativa surpellar att försöka uppfostra andra till hur dom ska bete sig och skriva text, som en liten förvirrad hönsmamma. So sad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Men eftersom jag också är snäll och inte tar detta på blodigt allvar så kan ni få poäng båda två

Kan du tänka dig att ge tre poäng till -Ines- pga dennes stora fantastiska hårtofs?
Edit2: Eller räknas det som en fläta?