Ful och fet...men...
Oh! Du har skrivit igen Maria! kul:-).Så många respons inlägg har jag inte fått här innan ,även om jag inte skrivit så mycket här. Skjorterna !!! vågar inte säga vad jag av med dem. Men det är frun i huset som skötter det, och hon lämnar det till en något Uef eller något liknade med andra kläder som hon inte vill ha längre. När jag är inte hemma och är på en annat ställe så lägger jag dem kvar på mitt övernattningsställe.(fy!).
Det med kalsingarna var roligt att läsa. Jag kan förstå honom..hehe.
Grannfrun var värd det. Hon var verkligen go på sitt viss. Alltid glad och på gotthumör även om hon hade det kärvt. Hon hade fått upp minna ögon och mitt självfötroende. Ofta hon ville snacka över en kopp kaffe (middag).
Men där tog relitionen slut, inga tankar omfördjupande reliation. det var inte varje månad jag betalde, just för hon inte skulle ta det för givet. Det var ren händelse jag fick redda på det att de hade mat uppskrivet, det var hennes enna påg som försade sig. Ett ordspråk säger"man måste ge för att kunna få" och det stämmer litta på det.:-)Hon gav mig och jag gav igen,....