2001-08-10, 12:46
Medlem
Å ena sidan så förstår jag hur sjuka dessa människor är och att de behöver hjälp. Å andra sidan så vill jag bara slita skallen av dem och köra upp den i deras arslen.
Citera
2001-08-10, 14:22
Medlem
Pedofiler

Vad försöker du att säga? Att vara sadistisk lagd ("...att slita skallen av...") är bättre än att vara pedofil? Intressant inlägg, vilket är värst vara peddo eller sadist? Om man vara tvungen att välja.
Citera
2001-08-10, 14:42
Medlem
Pedofiler

Så länge du kan väga intellektet mot din känslomässiga reaktion så är det nog inga problem.
Är ingen expert men tror att dom flesta av oss reagerar med instinktivt raseri när man hör talas om försvarslösa som skadas.
Citera
2001-08-11, 09:51
Medlem
Pedofiler

Dra inte alla pedofiler över en å samma kam. Måste du absolut hata nåt så slösa din energi på att hata dom som begår övergreppen istället eller ännu bättre, själva övergreppet. Man vet ju aldrig, nån av dom kanske får reda på han är måltavla för ditt hat och bryr sig :)

Jag är inte pedofil men jag känner ett stort tvång att försvara dom som blir hatade av alla. Hade vi pratat om homosexuella och det var 1950 så hade jag varit en "jävla liberal" då med och stått upp för dom.

En sak vet jag dock, att hata pedofilerna hjälper inte några barn ifrån att bli utsatta för övergrepp.

Förresten, en glädjande och kanske överraskande sak är att sexövergreppen mot barn minskar i Sverige tydligen. Trots att det blir mer och mer barnporr på nätet. Kanske ligger det en sanning i att de många pedofiler inte vill utöva sin sexualitet utan *nöjer* sig med att runka till barnporr?.

När barnporren var laglig (att t o m producera) på -70 talet i Danmark så förekom det väldigt få anmälningar om övergrepp. Men när porren förbjöds så börjades det helt plötsligt begås en jävla massa övergrepp tydligen. Det låter konstigt. Och visst kan man förklara mycket med att anmälningsbenägenheten var mindre då och inte många var så medvetna om pedofili kanske. Men samtidigt så måste man ända beakta att vissa av övergreppen kanske aldrig skulle betraktats som övergrepp och blivit anmälda av offret om det inte skrivits så mycket om det i media. En liknande sak hände i Sverige när den första barnporrhärvan nystades upp och den moderna häxan föddes i media. Anmälda övergrepp ökade direkt och det ser vi nu konsekvensrna av idag då t ex 9 män som blev anklagade, dömda och fängslade för övergrepp blev helt frikända nyligen efter att "offret" tagit tillbaka allt.

Sex mellan vuxen och barn är inte alltid ett övergrepp. Även om de flesta anser det. Barn är fullt kapabla till sexuell njutning. Men det är omöjligt för en pedofil att veta hur barnet ser på saken så det bästa vore förstås om alla pedofiler avstod ifrån att försöka ta reda på det. Och det finns ju inte någon förälder som vill att t ex nån gubbe ska ha sex med ungarna, det fattar väl alla. T o m pedofilerna. Men ibland blir driften för stark och spärrarna räcker inte till tyvärr.

Pedofili kommer nog kanske aldrig att försvinna. Övergreppen däremot kanske kommer att fortsätta minska och i framtiden kommer förhoppningsvis pedofiler kunna få utlopp för sin sexualitet på andra sätt utan att något barn ska behöva komma till skada.

T ex genom datoranimerad barnporr som redan börjat dykt upp. I en nära framtid kanske den virtuella barnporren är omöjlig att skilja ifrån den äkta. Ska även sådan barnporr vara olaglig? Sen finns det redan nu naturtrogna "lovedolls" att köpa föreställande barn :) (Framförallt i Japan då kanske) Jag tycker att allt som bidrar till att en pedofil får utlopp för sin sexualitet utan att något barn behöver bli inblandat är positivt om pedofilen nöjer sig med detta. Det finns förstås dom som menar att sådana där saker bara leder till riktiga övergrepp till slut men jag tror att det snarare bidrar till att övergreppen minskar, precis om barnporren gör att många peddon inte begår rikgtiga övergrepp.

Jag är inte helt säker på att alla som runkar till barnporr ens är pedofiler, de kunde kanske lika gärna kollat på våldsporr eller djurporr. Bara det är extremt. Kanske är dom trött på vanlig porr och vill bara se värre och värre saker? Och skrivs det mycket om det så blir folk nyfikna och vill själva se det. Dom som väl ser barnporr brukar inte tycka det är så otäckt. Mycket är väldigt "soft". Och dom äkta nymfälskarna verkar snarast enbart vilja se nakenbilder på barn där sex inte förekommer ens att dömma av nyhetsgruppen MCLT's popularitet på usenet. Där postas bara sådan bilder i stort sett medans hardcore grupperna verkar mest döda.

Men skulle det vara omöjligt för en pedofil att få tag på barnporr så hade nog övergreppen varit betydligt fler. Det är jag helt säker på. Jag är långt ifrån säker på att barnporr automatiskt leder till övergrepp förr eller senare.

Fan va jag skiver...Måste sluta knapra piller :)
Citera
2001-08-11, 13:39
Pedofiler

Alla barn vill vådtas. Det syns ju på dem där de står i sina tajta blöjor och vickar sexigt på höfterna. Alla talar om hur synd det är om barn som styckas och analknullas men jag säger: de tigger om det.
Citera
2001-08-12, 22:28
Medlem
Pedofiler

Pedofil angreppen skulle minska om pedofilerna fick inprogrammerat att

1. Barn är barn o inte sex objekt

och

2. Kemisk kastrering

Vi vet i dag att terapi inte hjälper. Återfalls procenten efter terapi är hög. Återfalls procenten efter kemisk kastrering är noll.

Att få stopp på en pedofil betyder oftast att man förhindrar fler framtida pedofiloffer eftersom många pedofiler har själva blivit utnyttjade sexuellt som barn.

jag kan hålla med om att det inte alltid måste vara ett övergrepp inblandat men det är alltid 100% att utnyttja barnet. Den "vuxne" är ute efter personlig tillfredställelse och har inte sex med barnet för att lära dem om sex, kontrollera vad de kan om sex, visa förståelse för deras sexualitet (ja barn är sexuella vareleser) eller något annat. Att säga att barnet själv ville är lika idiotiskt som att säga att barnet ville själv dricka sprit och godta det som en förklaring från den vuxne som gav barnet spriten. Ett barn som inte har fått upptäcka sin egen sexualitet på sitt eget sätt utan blir "visad" hur sex skall gå till av en vuxen på den vuxnes villkor blir utnyttjad. Ett barn vill gärna vara till lags, ett barn vill inte göra vuxna som de har en relation till ledsna eller besvikna (far, mor, styvfar, styvmor, farmor, farfar, mormor, morfar, snälla farbrorn på lekplatsen som alltid bjuder på godis osv) därför är det mycket vanligare att barn som blivit utsatta för övergrepp i samband med den sexuella handlingen inte känner förövaren. Det sexuella handlingen utan övergrepp är oftast hänvisat till personer som barnet känner sedan innan därav oftast inget övergrepp, barnet blir inte tvingat utan ledd till den sexuella handlingen utan hot om våld eller våld.

Sex mellan vuxna (eller bra mycket äldre personer än barnet, det kan ju vara tonåringar som är pedofilen) och barn är ALLTID fel. Det finns inga ursäkter som berättingar den sexuella handlingen. Den "vuxne" skall var vuxen nog att veta vad de gör är fel och det vet de ju naturligtvis.

Vad skall man då göra åt det?
Citera
2001-08-12, 23:18
Medlem
Pedofiler

Livstids inlåsning fungerar också. Det alternativet fungerar även på kvinnliga pedofiler.
Citera
2001-08-12, 23:22
Medlem
Pedofiler

Sitter dom och runkar till Barnporr är dom lika vidriga som dem som begår övergreppen.

Skulle vilja se vad barnen som blir utsatt för övergreppen skulle säga om de träffade på alla "snälla pedofiler" som "bara" sitter och tillfredställer sig på deras bekostnad...

Åh vad ni är snälla som inte begår övergrepp
eller????

Jag ska genast ställa upp på mera övergrepp så att "ni snälla pedofiler" inte ska göra egna....

Citera
2001-08-13, 09:20
Medlem
Pedofiler

"Åh vad ni är snälla som inte begår övergrepp eller????"

Det beror det på vad för typ av bilder de runkar eller bara tittar på. Hårdporr med barn eller poseringsbilder? Det finns ju många olika typ av fetischismer inom pedofili också. Vissa kanske bara vill se på barns fötter eller springer omkring nakna på stranden. Det finns alla möjliga slags yttringar inomn detta och bara för att någon kanske tänder på barnfötter så betyder det inte att denna person vill se barn bli sexuellt utnyttjade heller.

T ex mannen som filmade flickor under kjolarna i Malmö häromdagen är kanske ett perfekt exempel på detta. Han kanske har en fin kollektion med sådana filmer hemma som han sitter o myser framför. Tragiskt kanske, men det skadar ju ingen iaf.
Citera
2001-08-13, 17:50
Medlem
Pedofiler

Ska inte tjejerna få bestämma när och av vem de ska bli filmade av då? Vem bryr sig om deras integritet?

Citera
2001-08-13, 18:26
Medlem
Pedofiler

På allmänna platser har ingen i samhället rätt att bestämma över sin egen bild.
Citera
2001-08-13, 20:53
Medlem
Pedofiler

Nähäe,så det är helt okej att nån stolle går runt och filmar under kvinnors kjolar då?

Även om jag personligen inte blir skadad eller kränkt på något sätt så förstår jag om kvinnor känner sig förnärmade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in