• 4
  • 5
2008-03-27, 14:12
Bannlyst
Jag äter inte frukost regelbundet men när jag gör det så är det allt ifrån 3-10 minuter.
Citera
2008-03-27, 14:19
Medlem
Bengrots avatar
0 sekunder. Äter inte frukost, mår illa av det. Sedan jag slutade snusa så är en kopp med kaffe det första jag stoppar/häller i mig. Sker på kontoret, c:a 30 min från det att jag har vaknat.
Citera
2008-03-27, 14:25
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
5-10min. borde verkligen lära mig att inte stressa. jag har ju inte magsår utan anledning
Citat:
Ursprungligen postat av balzam
Ett tips är att förbereda lite kvällen innan. T.ex. att byta filter i kaffebryggaren, mäta upp rätt mängd kaffe och fylla behållaren med vatten, då behöver du bara sätta på maskinen när du vaknar och under tiden tillaga din frukost. Eller så ställer du klockan 30 min tidigare än vanligt och tvingar dig ur sängen, sen sitter det i rutinen efter en vecka!

ja, men jag laddar redan bryggaren och mäter upp gryn i vatten som får svälla till morgonens gröt kvällen före. problemet är inte tidsbrist, utan "inbyggd" stress.
Citera
2008-03-27, 14:48
Medlem
balzams avatar
Imorse satt jag framför ett South Park avsnitt och gluffsade i mig två portioner gröt, två ägg och två koppar kaffe till frukost. Det tog mig hela avsnittet (21 min) och lite surfande på webben innan brickan var tom.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in