2001-07-27, 15:09
Medlem
hur känns det att suga kuk?
Citera
2001-07-27, 16:06
Medlem

Känns helt underbart om kuken luktar/smakar rent + tillhör en kille som uppskattar det. För mig är kuksugning en form av maktutövande. Tänk, det tar bara ett bett sedan ligger han där, skrikande, blödande. Jag skulle då inte stoppa kuken i någons mun bara så där om jag var kille. Skulle nog behöva lita på bruden först. Vara 100% säker på att hon är mer än villig och inte gör det motvilligt eller bara för att uppfylla mina önskningar. Och en sak till, har han druckit öl innan så blir det inget. Sperma smakar skit efter x antal öl. Bäst smakar det efter en starkt kryddad middag (hot chili + vitlök) med cider/vin/vatten som dryck :). Yummie :)
Citera
2001-07-27, 16:42
Medlem

LOL!
Citera
2001-07-27, 18:55
äldre konto (old)
Ej medlem

Den ultimata beskrivningen.
Citera
2001-07-27, 20:30
Medlem

Det måste vara rent. Det gäller all oralsex. Är själv bisexuell och har både sugit kuk och slickat mus så jag vet. Det är mycket fräschare att suga kuk, smakar inte lika mycket.Dock kan det bli lite jobbigt om killen sitter på en rejäl dase, käkarna går ur led... Fast bäst är ju självklart att bli sugen.
Citera
2001-07-28, 22:19
Medlem

Moderat; det var väl en ganska dum fråga, vill du veta så är det väl bara att pröva? =)
Citera
2001-07-29, 23:40
Medlem

jag kämpar på det men jag når inte min kuk :(
Citera
2001-07-30, 18:01
Medlem

håller med dig igen maria:-)
Citera
2001-07-30, 21:17
Medlem

så du gillar också smaken av sperma efter en "hot" middag? :)
Citera
2001-08-03, 01:27
Medlem

Tack för mat-tipset, har iochförsig aldrig snaskat kotte, men måste testa med en partner och se om hon märker någon skillnad!

(Då får man visa lite hänsyn när man har varit på krogen, gäller det all sprit eller bara Öl?)
Citera
2001-08-03, 06:45
Medlem

Min egen erfarenhet säger enbart öl. Groggar går bra. Vad det är som gör att ölen ger en sådan katastrofal smak på sperman vet jag inte. Kanske någon kemist kan ge svar? :)
Citera
2001-08-05, 18:42
Medlem

men lille moderat varför skriver du inte vad du heter ? Jag vil lkbara komma med min lilla röda arme o besegra dig och dina kapitalistkopisar :oD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in