satt på en väligt tråkig bussresa och det resulterade i att jag slängde iväg en jäkla massa sms:
Q: varför uppfanns buttpluggen?
A. Butpluggen uppfanns i samma syfte som dildon, för sexuell njutning. vissa människor gillar att ta den i tvåan helt enkelt!
Q: Vem skulle vinna en last man standing fight av gud, buddah och allah?
A: Alla och gud (om vi använder oss utav gud från kristendomen) är oerhört jämna, och väldigt odödliga.
Buddah däremot har en imponerande kroppshydda, men p andra sidan ingen gudsstatus att skryta om och skulle antagligen vara en munsbit för de andra två. Kanske vore en armbrytning den fedligaste uppgörelsen ändå.
Q: Om jag befinner mig exakt mitt i kalmarsund, vilket håll ska jag simma åt då?
A: Om du är i mitten av kalmarsund har du ca 1500 meter åt båda hållen vi råder dig att simma mot fastlandet istället för öland för om bron går sönder, alla båtar skjunker och alla flygplan och helikoptrar slutar funka så måste du ändå simma tillbaka och då blir det dubbelt så långt. en luftballong är också ganska bångstyrig. nej, simma lugnt mot fastlandet du.
Q: Vilken är den godaste/äckligaste maträtten?
A: Den absolut godaste maträtten är ägg, bacon och stekt potatis. den absolut äckligaste maträtten är isterband.
Q: vad är bäst att tänka på under samlag för att bli avtänd och förhindra förtidig utlösning?
A:behöver du bli avtänd under ett samlag är det bäst att tänka på något som äcklar dig och får dig att må illa rent fysiskt men inte för mycket, då blir det fel.
Q: vad händer om jag röker bajs i en s.k vaporizer?
A: Det är ännu inte vetenskapligt bevisat vad som händer om man röker mänsklig avföring i en vaporizer, det skulle nog inte hända så mycket 118100 rekomenderar att du blir berusad på kärlek och lycka istället!
Q: Vad är likheten mellan en neger och en traktor?
A: likheten mellan en
neger och ett traktordäck är att båda består utav materia som är uppbyggt av atomer.
frågade även om deras medelålder och om någon är registrerad på FB, svaret blev att dom inte ville ge ut sina personuppgifter samt att ingen av dom var reggade på fb , iallafall inte under arbetstid.