2008-03-30, 12:28
Medlem
ALL_MAKT_ÅT_ARNEs avatar
haha ställde några frågor igår till tvivel.com
-Fråga Vad är det för fel på homosexuella?

-Svar I en undersökning som var en forskare på väg att hitta en avikelse i en signalfunktion i örat. Mer än så vet man inte ,forskningen avbröts pga arga homosexuella

-Fråga Jag gillar att få fitta är det nåt fel med det? Känner mig osäker.

-Det är helt naturligt att vilja få fitta, om du är tjej skulle Åke Green säga att du ska brinna i helvetet.
Men kör på ta all fitta du kommer åt
Citera
2008-03-30, 12:31
Medlem
jerkuss avatar
Två frågor till 118100:

Ligger det någon trovärdighet i revisionismen (dvs tron att förintelsen aldrig inträffade, eller inträffade i mycket mindre skala än den gängse versionen)?
Att den nazistisk revisionism skulle existerat (trots ett stort mörkertal i antal döda i koncentrationsläger) finns det få bevis för. Revisionisterna hävdar bla. att gaskammare aldrig existerade och att Hitler aldrig gav order om etniska rensningar utan att han i själva verket inte ens var medveten om det. Konkreta bevis för att gaskammare skulle ha existerat finns och att hävda att Hitler inte visste vad som pågick verkar en aning naivt med tanke på hur han uttryckte sig om bla. judar.

Finns spöken? Har ni nån gång varit med om något övernaturligt?
Det råder delade meningar kring detta bland världens forskare. Den vanligaste typen av spöken är ofta en halvt genomskinlig skepnad som inte svarar på tilltal. Man tror att det kan vara någon slags känslomässig inspelning i själva omgivningen. Spöket kan då från ha varit någon som varit med om något väldigt jobbigt medan det levde, kanske sörjt sig till döds till exempel. Den personens starka känslor har då skapat ett slags inspelning på just den platsen. Det närmast övernaturliga 118100 har varit med om är det enorma intresse som finns kring vår nya tjänst som du testar.
Citera
2008-03-30, 13:22
Medlem
muxxor918s avatar
Fråga: Vad ska jag göra med denna förbaskade analklåda jag fått?

118100: Analklåda är ett vanligt tillstånd. Ofta hittar man ingen klar orsak. Förstoppning med ofullständig tömning av tarminnehållet kan leda till fuktighet och klåda genom att ändtarmens slutmuskelfunktion störs. Likaså kan hemorrojder, sprickor och fistlar (kanaler från ändtarmen) leda till att området kring analöppningen blir fuktig. Ofta är det fuktigheten som orsakar klådan. Om klådan är besvärande kan salvor som smörjs in tunt, en till två gånger dagligen, kring ändtarmen vara till nytta. Exempel på sådana salvor är Xyloproct och Alcosanal, vilka båda finns receptfritt på apoteket, samt Scheriproct. Man bör inte använda dessa preparat annat än kortvarigt, högst en vecka i sträck. Ofta hjälper detta väl men besvären har en tendens att återkomma.

Haha snacka om grundligt svar
Citera
2008-03-30, 15:00
Medlem
massamulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Ställde två frågor

Ungefär: Hur mycket sädesvätska Behövs för att kunna mätta en kvinna på 70 kilo så man slipper köpa middag en dag?

Svar: "En kvinna på 70 kilo skulle behöva ca. 4 liter sädesvätska för att få i sig det rekommenderade dagliga intaget av protein som är 56 gram."
Happ då vet man det då

fråga 2!: Var är den ultimata platsen att dumpa ett lik på?

Svar: Den ultimata platsen för dumpning av lik är svår att säga. Djupa vatten och öknar, eller obefolkade stora skogsområden känns omedelbart som att de erbjuder vädligt goda möjligheter att gömma undan lik på, sällan har man dock när( glömde ett "a" ololol!!!) till sådana ställen.

En öken är nog som de säger en väldigt bra plats

Eller varför inte i en aktivvulkan preics innan ett utbrott
Citera
2008-03-30, 18:23
Medlem
nessaehs avatar
Min fråga var:
Hur stor är en genomsnittlig penis i Sverige respektive Japan?

Svar från tvivel.com
Det svenska snittet är 15,7 cm i erigerat tillstånd och det japanska är så litet som 9 cm i erigerat tillstånd.
Citera
2008-03-30, 18:36
Medlem
nessaehs avatar
Fråga:
Är Michael Jackson Pedofil?

Svar från tvivel.com:
Om han idkar sexuellt umgänge med barn eller om han tänder på liknande saker är han det. Problemet i det här fallet är att michael själv är ett BARN, svårbedömt!
Citera
2008-03-30, 18:59
Medlem
nessaehs avatar
Fråga:
Är helge fossmo skyldig? Onanerar han mycket i fängelset?

Svar från Tvivel.com:
Klart som fan han är skyldig, han är ju dessutom frireligiös. Drar i snoppen gör han bara när han haft högmässa.

xDxDxD
Citera
2008-03-30, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nessaeh
Min fråga var:
Hur stor är en genomsnittlig penis i Sverige respektive Japan?

Svar från tvivel.com
Det svenska snittet är 15,7 cm i erigerat tillstånd och det japanska är så litet som 9 cm i erigerat tillstånd.
Vad härligt. Till japan nästa!
Citera
2008-03-30, 21:05
Medlem
Lostkids avatar
Jag frågade: Hur länge kan man överleva om man enbart äter bajs?
118100 svarar
Om du äter avföring från olika sorters djur och människor, skulle du antagligen kunna bli rätt gammal ändå. Äter du däremot endast din egen avföring så skulle det inte dröja mer än en vecka eller så innan du holkat ur avföringen från näring och börjar tvina bort. När det gäller detta område tror 118100 att talesättet "gratis är gott" inte stämmer särskilt bra.
Citera
2008-03-30, 21:07
Medlem
users avatar
satt på en väligt tråkig bussresa och det resulterade i att jag slängde iväg en jäkla massa sms:

Q: varför uppfanns buttpluggen?
A. Butpluggen uppfanns i samma syfte som dildon, för sexuell njutning. vissa människor gillar att ta den i tvåan helt enkelt!

Q: Vem skulle vinna en last man standing fight av gud, buddah och allah?
A: Alla och gud (om vi använder oss utav gud från kristendomen) är oerhört jämna, och väldigt odödliga.
Buddah däremot har en imponerande kroppshydda, men p andra sidan ingen gudsstatus att skryta om och skulle antagligen vara en munsbit för de andra två. Kanske vore en armbrytning den fedligaste uppgörelsen ändå.

Q: Om jag befinner mig exakt mitt i kalmarsund, vilket håll ska jag simma åt då?
A: Om du är i mitten av kalmarsund har du ca 1500 meter åt båda hållen vi råder dig att simma mot fastlandet istället för öland för om bron går sönder, alla båtar skjunker och alla flygplan och helikoptrar slutar funka så måste du ändå simma tillbaka och då blir det dubbelt så långt. en luftballong är också ganska bångstyrig. nej, simma lugnt mot fastlandet du.

Q: Vilken är den godaste/äckligaste maträtten?
A: Den absolut godaste maträtten är ägg, bacon och stekt potatis. den absolut äckligaste maträtten är isterband.

Q: vad är bäst att tänka på under samlag för att bli avtänd och förhindra förtidig utlösning?
A:behöver du bli avtänd under ett samlag är det bäst att tänka på något som äcklar dig och får dig att må illa rent fysiskt men inte för mycket, då blir det fel.

Q: vad händer om jag röker bajs i en s.k vaporizer?
A: Det är ännu inte vetenskapligt bevisat vad som händer om man röker mänsklig avföring i en vaporizer, det skulle nog inte hända så mycket 118100 rekomenderar att du blir berusad på kärlek och lycka istället!

Q: Vad är likheten mellan en neger och en traktor?
A: likheten mellan en neger och ett traktordäck är att båda består utav materia som är uppbyggt av atomer.

frågade även om deras medelålder och om någon är registrerad på FB, svaret blev att dom inte ville ge ut sina personuppgifter samt att ingen av dom var reggade på fb , iallafall inte under arbetstid.
Senast redigerad av user 2008-03-30 kl. 21:10.
Citera
2008-03-30, 21:26
Medlem
Skotters avatar
Är det bara att skicka sin fråga till numret "118100" och vänta på att dom svarar?
Senast redigerad av Skotter 2008-03-30 kl. 21:29.
Citera
2008-03-30, 21:38
Medlem
Lostkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
satt på en väligt tråkig bussresa och det resulterade i att jag slängde iväg en jäkla massa sms:

Q: varför uppfanns buttpluggen?
A. Butpluggen uppfanns i samma syfte som dildon, för sexuell njutning. vissa människor gillar att ta den i tvåan helt enkelt!

frågade även om deras medelålder och om någon är registrerad på FB, svaret blev att dom inte ville ge ut sina personuppgifter samt att ingen av dom var reggade på fb , iallafall inte under arbetstid.
Jag tror att dom läser på flashback jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in