2001-07-08, 18:18
Medlem
tillåtet att ha sex med barn? nån som vet?
jag har hört att ryssland tillåter det. kan det stämma?
Citera
2001-07-08, 18:39
Medlem
i vilka länder är det

Du kan ju kolla på:

http://www.ageofconsent.com/

Ryssland - 14 år.

Citera
2001-07-13, 16:46
Medlem
i vilka länder är det

PEDOFIL !!!!!!
Citera
2001-07-13, 22:19
Medlem
i vilka länder är det

Haha! Mycket gapande, lite vetande!

Skall vi hårdra det hela lite så är det i Sverige lagligt att ha sex med barn. För vad är ett barn? Enligt FN så är man barn tills man fyllt 18.

I Sverige får man ha sex med barn som är 15 år eller äldre. Ja, vad... eller vänta nu? Vad sjuttsingen... så är det!

Citera
2001-07-14, 02:58
Medlem
i vilka länder är det

Såja såja Chrille ta det lugnt
annars kommer farbror Dylan och påstår att alla får göra vad dom vill oavsett om det gäller att göra det med barn eller inte
Citera
2001-07-21, 22:47
Medlem
i vilka länder är det

Fick en massa skit när jag som då var 21år hade ett förhållande med en "kvinna" på 15... Hon var ju mogen för sin ålder och vi träffades på en krog (med 18års gräns). Är det fel på mig?
Citera
2001-07-25, 11:14
Medlem
i vilka länder är det

Dylan: om du vet hur det käns så skule fan du oxo velat skuta skallen av alla pedofilsvin
Citera
2001-07-30, 18:54
Medlem
i vilka länder är det

Dylan ditt svin!
Citera
2001-07-31, 19:01
Medlem
i vilka länder är det

Till skillnad från dig förespråkar jag anständighet och du är ju ändå bara 21 år så var vänlig att inte kasta sten i glashus.
Citera
2001-08-01, 14:13
Medlem
i vilka länder är det

Problemet med hardcore-moralister som du är vanligtvis att ni inte bara FÖRESPRÅKAR "anständighet", utan även gör ert bästa för att styra in andra i samma fålla, där ni kan utöva ert kontrollbehov och se till så att människor inte gör något ni uppfattar som oanständigt. Tyvärr bottnar detta ofta i osäkerhet och rädsla för sig själv. Det blir liksom lättare att leva om alla andra är förbjudna att göra sånt som man själv är för rädd för att våga prova. Så ta du din anständighet och kör upp den i arslet. Jag har ingen respekt whatsoever för folk som försöker lägga sig i andras liv.

Räknas man som tonåring om man är 21? Förlåt, då tar jag tillbaka min kastade sten. Eller, vänta förresten, du är ju en sån där som anser att alla är barn tills de gift sig (och alltså inte får ha sex eller liknande, eftersom du själv ju inte vågar/får/kan ha det...), så den var nog berättigad iallafall.
Citera
2001-08-01, 18:44
Medlem
i vilka länder är det

Nej men nästan. Fast nära skjuter ingen hare.
Citera
2001-08-02, 21:43
Medlem
i vilka länder är det

Hur gammal tror du jag är egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto