Jag har flyttat runt i världen hela mitt liv och när jag var 17 så flyttade jag äntligen tillbaka till sverige, och under den tiden jag bodde utomlands så har jag inte ens pillat på en bil eller kollat under huven, inte vart intresserad! men när jag var 17 körde jag moped, då lärde man sig själv att byta däck, lappa punkteringar, felsöka osv, efter 4 månader med mopedfan så plocka jag ner han å lacka om honom och montera tillbaka allt.. dock med en påse skruvar över? haha men den gick riktigt bra och jag kunde behärska alla fel på den, sen var det dags med bil, fick köra morsans fiat och då slocknade "meck-glöden" då jag inte fick röra den på något vis förutom service osv.. alltså ingen styling på något vis och bilfan gick ju aldrig sönder heller :P men sen bytte jag bort min moped mot en 240! där var det en massa fel och jag blev visad hur man skulle fixa sakerna och jag lärde mig! nu kör jag min 740 och har reparerat alla fel på den och allt som har gått sönder eftersom, förutom rostiga jävla bromsar (har lite fobi ännu för saker som har med min säkerhet att göra :P) Sen sitter jag på forum också och läser massvis med trådar om fel folk har på sina bilar, ta till exempel, hade läst några trådar om att kolen va slut, en dag fick jag alla symptom, hepp ut å köpa kol då, icke var det dem! ut å köpa ny generator, analysera hur den sitter på motorn, skruva lite här och skruva lite där, på med nya generatorn och spänna remmen! osv osv osv, man kan inte lära sig allt på en och samma gång, jag lär mig iaf efter alla fel jag har haft på bilen