2008-03-24, 18:36
Medlem
Jag har precis installerat guitar hero 3 på en dator och när jag ska starta själva spelet så står det och tuggar en stund och sen kommer det upp en sån vanlig felrapport med: skicka / skicka inte.

Någon som vet vad det här kan bero på? Jag vet att det har installerats rätt.
Citera
2008-03-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordox
Jag har precis installerat guitar hero 3 på en dator och när jag ska starta själva spelet så står det och tuggar en stund och sen kommer det upp en sån vanlig felrapport med: skicka / skicka inte.

Någon som vet vad det här kan bero på? Jag vet att det har installerats rätt.

är det orginal eller pirat? är det pirat behövs säkerligen någon crack, sen kan du alltid testa att installera om skiten..fungerar inte det så kanske det är directx som strular eller något
Citera
2008-03-24, 19:45
Medlem
Det är orginal och kraven för spelet till datorn stämmer.
Citera
2008-03-24, 19:47
Medlem
har du provat att starta om datorn / torka av skivan?
Citera
2008-03-24, 20:38
Medlem
Jepp har provat att starta om datorn och även installerat om spelet flera gånger. Skivan är ny så ska nog inte vara några problem med den.
Citera
2008-03-24, 21:15
Medlem
Citat:
Jepp har provat att starta om datorn och även installerat om spelet flera gånger. Skivan är ny så ska nog inte vara några problem med den.

Ok då vet jag tyvär inte det var problemet när jag skulle lira det
Citera
2008-03-24, 22:36
Medlem
krewls avatar
Vad står det att det är för fel i felrapporten då?
Citera
2008-03-25, 09:09
Medlem
Det är den vanliga felrapporten man får när något program kraschar. "GH3.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Sen kan man trycka Skicka / Skicka inte.
Citera
2008-03-27, 00:19
Medlem
krewls avatar
Citat:
Det är den vanliga felrapporten man får när något program kraschar. "GH3.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Sen kan man trycka Skicka / Skicka inte.

Ja, men du kan ju trycka på någon liten blå knapp i den rutan, o där kan står det mera om vad är för fel..
Citera
2008-03-27, 03:08
Medlem
Angerods avatar
Prova att köra spelet i ett annat kompatibilitetsläge. Annars vet jag tyvärr inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in