Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-24, 12:14
Medlem
TWISTRs avatar
..jaa, jag är i behov av ett "äkta exemplar" av XP för att bootcamp ska bli nöjd.. Jag har testat iaf 5 olika ex. som jag har hemma men bootcamp hävdar bara att programmet inte känner igen skivan och vill ha en annan ist.
Är det ngn som kan länka till en torrent där jag kan få hem en fungerande kopia?

/T
2008-03-24, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TWISTR
..jaa, jag är i behov av ett "äkta exemplar" av XP för att bootcamp ska bli nöjd.. Jag har testat iaf 5 olika ex. som jag har hemma men bootcamp hävdar bara att programmet inte känner igen skivan och vill ha en annan ist.
Är det ngn som kan länka till en torrent där jag kan få hem en fungerande kopia?

/T
Be en student att dra ner en åt dig från MSDNAA gratis =)
Då får du _ÄKTA_
2008-03-24, 14:01
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TWISTR

/T

Direktlänkar till torrents är inte OK.

Dessutom så finns det ett antal trådar redan om problematiken med Bootcamp redan så vi behöver inte en till.

/Moderator.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in