2008-03-25, 17:34
Medlem
Stormorfars avatar
Hehe, på 1-2 st kan man ju fortfarande tänka hyffsat och man vet att man är bäng. Men efter ett par till tror man att man är helt normal fast man egentligen är helt borta
Citera
2008-03-25, 17:58
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
Lätt att säga när man aldrig käkat stillnoct. (om du nu inte har det).

Nej, men det låter inte särskilt vettigt att äta det, om det nu ska vara på detta viset
Citera
2008-03-25, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zuma
Nej, men det låter inte särskilt vettigt att äta det, om det nu ska vara på detta viset
Jag tänker aldrig ta stillnoct mer.
Citera
2008-03-25, 18:15
Bannlyst
Stillnoct duger till en enda sak - att sova på! Att flumma på dem slutar i 99 fall av 100 med att man vaknar upp naken i en buske utan en enda ägodel, med tvångströja på psyket, i en häktescell, med en blodig kniv bredvid sig (med vilken man har skurit mönster i sin kropp) etc.

Stillisar får en hyfsat reko person att förvandlas till ett stillnoctmonster som är farligt både för sig själv och för andra. Det är inte för inte som det finns en tråd som heter nåt i stil med "min värsta stillnoct historia".

Angående rapporten så får du 4/5 av mig, för det är ändå rätt kul att läsa en stillnocthistoria.
Citera
2008-03-25, 19:01
Medlem
Acidiferouss avatar
Smart! (NOT!)

Men du verkar ju ha haft lite raj-raj iallafall!

Men kom igen! Stillisar är fan inte friskt... ever!

Skall du sova, så OK men annars?

Tripprapport; 2/5

Tips: Slutar du på sjukan eller hos polisen så har man tagit "fel".

Erase, rewind, record and play it again, Sam!
Senast redigerad av Acidiferous 2008-03-25 kl. 19:04.
Citera
2008-03-25, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Stillnoct duger till en enda sak - att sova på! Att flumma på dem slutar i 99 fall av 100 med att man vaknar upp naken i en buske utan en enda ägodel, med tvångströja på psyket, i en häktescell, med en blodig kniv bredvid sig (med vilken man har skurit mönster i sin kropp) etc.

Stillisar får en hyfsat reko person att förvandlas till ett stillnoctmonster som är farligt både för sig själv och för andra. Det är inte för inte som det finns en tråd som heter nåt i stil med "min värsta stillnoct historia".

Angående rapporten så får du 4/5 av mig, för det är ändå rätt kul att läsa en stillnocthistoria.
Sjuksköterkorna tyckte dock att jag var riktigt trevlig, inte agressiv eller så, men kanske lite upprörd.
Citera
2008-03-25, 23:20
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
Sjuksköterkorna tyckte dock att jag var riktigt trevlig, inte agressiv eller så, men kanske lite upprörd.
snygga?
Citera
2008-03-25, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
snygga?
Kommer inte ihåg hur dom såg ut riktigt.
Citera
2008-03-27, 19:26
Medlem
Trädpojkes avatar
Rätt rolig, men ingen vidare läsning. För kort, lite synd med tanke på hur busig stilnocttomten kan vara.
3/5
Vissa skall bara prova allt därute....
Citera
2008-03-27, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll

I bästa fall ja. Läste nån triprapport på noct där nån hittade massa blod i badrummet och inga skador på sig själv.

Precis som vanligt hade stilnocttomten tagit alla minnen från tillfället då blodet kom dit.

Stilnocttomten må göra mycket konstigt, men det ELAKASTE han gör är att ta ens minnen! (i framtiden kommer man att tala om stilnocttomten som en fortsättning på myterna om vittror och vättar..)
Citera
2008-03-30, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
I bästa fall ja. Läste nån triprapport på noct där nån hittade massa blod i badrummet och inga skador på sig själv.

Precis som vanligt hade stilnocttomten tagit alla minnen från tillfället då blodet kom dit.

Stilnocttomten må göra mycket konstigt, men det ELAKASTE han gör är att ta ens minnen! (i framtiden kommer man att tala om stilnocttomten som en fortsättning på myterna om vittror och vättar..)
Va? Fyfan, det kan inte ha varit trevligt.
Citera
2008-03-31, 18:32
Medlem
Lalaquins avatar
En polare körde stilnoct och vaknade med en blodig kniv i sängen, och inga skador på sig själv. Han visste att han hade vart ute och jagat knark men inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in