2008-03-23, 14:12
Medlem
Det finns en del olika Tramadol att välja mellan så min fråga är; Vilken rekommenderar du för skönast rus? Berätta gärna varför.
Citera
2008-03-23, 15:31
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandraSB
Det finns en del olika Tramadol att välja mellan så min fråga är; Vilken rekommenderar du för skönast rus? Berätta gärna varför.
Det är väl en smaksak om du vill ha dom i kapslar eller inte och om du vill ha hög dos tramadol eller låg dos i varje tablett.
Senast redigerad av Fuckt 2008-03-23 kl. 15:35.
Citera
2008-03-24, 13:08
Medlem
Jag redigerar lite i tråden..
Har precis beställt Tramadol STADA 60st 50mg. Någon som har erfarenhet av just den här?
Citera
2008-03-24, 13:20
Medlem
Dom flesta brukar väl föredra DOLODOL, billigare om du köper lite mer.
Citera
2008-03-24, 13:30
Medlem
words of minds avatar
Köper alltid Dolodol därifrån. Samma värksamma ämne, samma rus, men mycket billigare.
Citera
2008-03-24, 13:46
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Köper alltid Dolodol därifrån. Samma värksamma ämne, samma rus, men mycket billigare.
Andra bindeämnen som största skillnad.
Citera
2008-03-24, 13:54
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Andra bindeämnen som största skillnad.

Men en identisk effekt!
Citera
2008-03-24, 13:57
Medlem
Citat:
Men en identisk effekt!

Okej. För Tramadol Cinfa dom har där, vart jag aldrig nöjd av. "bakfylla" o skit..
Skillnad från svensk tramadol vilket jag då hade, var i pulverform och det var så jävulskt fint.
Finns det ingen sida som kan erbjuda sig av svensk tram? Eller någon annan tram än den som finns på GP..
Citera
2008-03-24, 14:07
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Okej. För Tramadol Cinfa dom har där, vart jag aldrig nöjd av. "bakfylla" o skit..
Skillnad från svensk tramadol vilket jag då hade, var i pulverform och det var så jävulskt fint.
Finns det ingen sida som kan erbjuda sig av svensk tram? Eller någon annan tram än den som finns på GP..

Jofan. Det finns en svensk shop där dom säljer tramadol i pulverform. En aning dyrare än på nätet dock. Återkommer när jag har hittat hemsidan.
Citera
2008-03-24, 14:13
Medlem
Citat:
Jofan. Det finns en svensk shop där dom säljer tramadol i pulverform. En aning dyrare än på nätet dock. Återkommer när jag har hittat hemsidan.

Du är en ängel. Dock har jag väl för mig att den svenska sidan laggt ner? Iof kan vi ju prata om olika.
Jag väntar ivrigt..
Citera
2008-03-24, 14:50
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Du är en ängel. Dock har jag väl för mig att den svenska sidan laggt ner? Iof kan vi ju prata om olika.
Jag väntar ivrigt..

Skickar den i pm till dig!
Citera
2008-03-24, 14:53
Medlem
Evolution!s avatar
Om du ska best. från GP så är det enda valet Zytram 400 mg såklart!
Motivering onödig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in