Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-22, 20:15
Medlem
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Musen hakar upp sig, man kan röra runt den men inte trycka någonstans. När detta har hänt måste jag öppna något annat program eller öppna tex aktivitetsbehandlaren en eller flera gånger så funkar musen som den ska igen. Jag vet att det inte är något fel på musen (att knappen inte funkar eller dylikt) utan att det är någoting med datormjukvaran att göra!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad jag ska testa för att ta reda på vad som är fel.

Jag skulle vara mer än tacksam om någon kunde ta sig tid att hjälpa mig!

Tack på förhand.
Urke
Senast redigerad av Urke 2008-03-22 kl. 20:20.
Citera
2008-03-22, 20:20
Medlem
Phass avatar
Vad heter musen?

Mitt tips; installera om drivrutinerna.
Citera
2008-03-22, 20:37
Bannlyst
Jag hade det just med för många fönster och startade om.
Citera
2008-03-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Vad heter musen?

Mitt tips; installera om drivrutinerna.

Föråt men jag har nog beskrivit det lite dåligt tror jag. Jag tror det är något med sjävla windows. Testa att öppna 2 fönster. Det där du har klickat är "det blåa runt och över" mörkblått vilket visar vilket fönster du håller på med för tillfället. På det andra fönstet visar det en ljusblå färg. Det blir lixom alla fönster blir sådär ljusblåa så jag kan varken kryssa dom eller göra något med dom. Inte heller trycka på start eller något. Jag kan bara använda tagentbordet och trycka på tex start, eller alt+shift eller ctrl+alt+del så händer det något och sen funkar det helt plötsligt som vanligt.

Det blir lixom som att du rör din muspelare på en stor bild , Där muspekaren vanligtvis ändrar sig själv till en hand händer det ingenting.

Det hjälper inte bara att starta om datorn, har haft det här problemet i flera veckor nu.
Vad kan det vara? Aldrig hört talasom något liknande förut..
Senast redigerad av Urke 2008-03-22 kl. 21:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in