Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-22, 14:20
Medlem
Jag har ett problem. Aktivitetshanteraren visar bara vilka processer som är igång. Möjligheten att övervaka processoranvändning mm finns ej längre. Hur får jag tillbaka min "gamla aktivitetshanterare?"
Citera
2008-03-22, 16:06
Medlem
Kaststjärnans avatar
Ja, hur svårt kan det vara att dubbelklicka på "ramen" kring aktivitetshanteraren på en skala 1-10?
Citera
2008-03-23, 11:02
Medlem
D.a.n.n.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaststjärnan
Ja, hur svårt kan det vara att dubbelklicka på "ramen" kring aktivitetshanteraren på en skala 1-10?

Hur svårt är det för dig på en skala 1-10 att låta lite trevligare med dina svar, eller har vi en Bill Gates-wannabe här inne?
Citera
2008-03-23, 14:17
Medlem
Kaststjärnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.a.n.n.e
Hur svårt är det för dig på en skala 1-10 att låta lite trevligare med dina svar, eller har vi en Bill Gates-wannabe här inne?

Aha, fortfarande frustrerad över att du har haft sönder barnens dator i din inkompetens?

Tips:

1) Ge dig inte på prylar du inte klarar av att hantera.

2) Lägg dig inte i trådar där du inte har ett piss att tillföra.
Citera
2008-03-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaststjärnan

Innan jag visste att det var lösningen: 10
Efter ditt svar: 1
Citera
2008-03-23, 18:47
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123

Citera
2008-03-24, 00:34
Medlem
Kaststjärnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123

Utmärkt, du kan numera titulera dig "Upplyst" och sprida ordet för nya sökare på vår jord. Eller sökare och sökare... söker man så ser vederbörande ju att det finns ungefär 872 gamla trådar om "Aktivitetshanterar-ramen" enbart i detta forum och behöver inte starta nya trådar i ärendet varje gång...
Citera
2008-03-24, 00:47
Medlem
sommarlovs avatar
Det var som fasiken.

Mitt yrke är att laga datorer (hårdvara), jag hade ingen aning om att min knäppa aktivitetshanterare kunde bli normal med ett dubbelklick!
Citera
2008-03-24, 01:00
Medlem
Kaststjärnans avatar
Inget att avsätta tid att grubbla över. Kommer nya insikter varje dag.

Hårdvarufolket har koll på sitt, OS-specifikt folk har koll på sitt, krafsklottrarna har koll på Web-design man kan inget av varken det första eller det andra osv.

Detta är den gängse stereotypbilden. Men naturligtvis opererar de flesta över gränserna och tar lärdom lite här och var om sådant som gör hanteringen lättare.

Sedan finns det kroniska gnällspikar som "D.a.n.n.e", som troligtvis är för dum för att ens äga en dator och tar ut sin frustruation över att ha förstört barnens maskin genom att hoppa in i helt ovidkommande trådar och okväda folk som ger lösningsförslag för det problem som tråden avser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in