2000-09-09, 15:53
Medlem
Vart tog alla tjejer vägen på detta forum!
Finns det några tjejer överhuvudtaget på detta forum?
Citera
2000-09-09, 16:10
Medlem
Tjejer

Jo, jag är kvar och är fortfarande av kvinnligt kön. *S*
Har har inte haft något att tillägga på ett tag bara.

/Lady C som undrar varför det låter så otroligt att kvinnor ska ha tillgång till internet?
Citera
2000-09-09, 17:11
Medlem
Tjejer

budda,

läs inläggen från :-/ och gissa varför inga tjejer orkar skriva här...........

/ rick - som tycker det vore kul att läsa fler inlägg från tjejer
Citera
2000-09-09, 18:10
Medlem
Tjejer

Visst skulle det vara kul om det vore fler tjejer på detta forum liksom.
Men det är väll så att det är så många oseriösa killar på detta forum så att alla tjejer tycker att det är en otroligt låg nivå på alla inläggen här så att de själva inte vill skriva.

Önskade att det fanns ett seriösare forum där även tjejer vill vara med och ställa upp och skriva. Själv kan man inte annat än att vara oseriös själv då alla inlägg på detta forum håller en ganska så låg nivå. Men det är ändå kul att få skriva här.

Lady C ja! Om du nu är en tjej eller om du är en kille det är ju frågan men man kan ju hoppas på att du är en seriös brud som skriver på detta forum.
Citera
2000-09-09, 18:39
Medlem
Tjejer

Lägger du ut dina nakenfoton så lägger jag ut mina så fort min sexhemsida blir klar. ;-/
Vad f*n spelar det för roll vilket kön jag har, jag är här för att ventilera mina åsikter och inte för att ragga upp någon.

/Lady C som iofs upphört att förvånas
Citera
2000-09-09, 21:01
Medlem
Tjejer

Nä det är klart att det inte spelar någon roll villket kön man är om man inte är ute efter att ragga men det vore ju roligt om du verkligen var tjej då det finns så lite brudar på detta forum. Om du är en tjej Lady C så tycker jag det är roligt men är du en kille som går under ett kvinnligt nick så är det ju sjukt liksom. Hoppas du förstår vad jag menar och inte tar illa upp. Måste då passa på att fråga hur gammal du är och hur länge du har skrivit på detta forum.

Hahah skulle jag lägga ut naken foto på mig hehe! Jaja men jag har inga men du skulle må då! Hihi jag tycker nog attt jag är ganska så snygg iallafall:)
Citera
2000-09-09, 23:42
Medlem
Tjejer

Budda jag har alltid undrat hur känns det att vara ett patetiskt slapparslat kräk som du.Anledningen till att du vill att mer tjejer ska skriva är lika klart som det korvspad du häller i din anal varje torsdag medans du hoppas på att några av dina "lustiga" pedobrott kommer att tas upp på "Efterlyst".Men vad du glömde säga är att du vill att tjejer i 9-10 års åldern ska skriva till dig och skicka foton så att du har nånting att runka till.
Lady C är en slapp gammal hora som antagligen har den kroppsliga skönheten hos en överkörd ko med viktproblem.
Få se var det nån mer som skrev?
Ah jo Rick ditt gamle slapparsle.Hur är poängställningen,leder jag?
Eller måste jag skriva om hur din gamle farfars far förgrep sig på en gris med lös mage på din senaste familjeträff?
Citera
2000-09-10, 00:13
Medlem
Tjejer

Jag firar 40 årsdagen inom en snar framtid och är ny på detta forum, började skicka något svar i Juli tror jag.
Jag är överhuvudtaget ganska ny på sexforum, höll mig mest till livsåskådning och politik tidigare men tyckte att jag hade sagt allt till sist, varje inlägg och svar började kännas som en tjatig upprepning.
På nätet är jag inte så färsk utan är inne på fjärde året nu.
Tar inte illa upp i första taget men har ändå en personlig gräns där jag kan härskna till på dåliga dagar, t ex om mina åsikter konsekvent besvaras med personangrepp istället för saklig kritik.

Hej Carl, ser du fortfarande din gamla mamma i alla kvinnor du träffar? *S*

/L
Citera
2000-09-10, 10:33
Medlem
Tjejer

Jag finns också kvar..*S*..bara varit tyst ett tag för att låta vissa kufiska typer..inga namn..släppa loss lite utan att jag sagt ett ljud..*skratt*..det har varit ont om intressanta inlägg på senare tid..
Citera
2000-09-10, 12:17
Medlem
Tjejer

http://www.passagen.se/cafe/konferenser/cgi-bin/displayUrl.cgi?category=15&conference=500000000000 078&posting=4000000000676328

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Snacka om att göra BORT sig...!!!!!!!!
tjenare BENNY!!!
HUr är läget BENNY C ????

en liten pitt som vilar under transvestittrosorna!?!?!

Citera
2000-09-11, 21:31
Medlem
Tjejer

Jag är också tjej... men som Maria sa så var det längesen här kom några intressanta diskussioner... och som ni också påpekade så förstörs flertalet intressanta ämnen av folk som tycker påhopp av person är intressantare än utbyte av seriösa tankar.
Citera
2000-09-13, 13:22
Medlem
Tjejer

Carl & :-/

Kan ni inte bara gå och dö eller nåt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto