Skulle vara kul med nya svar i tråden sexton år senare plus att GTA 5 har släppts under tiden, vilket jag antar betyder att majoriteten tycker att Trevor är bästa karaktären. Jag gillar spelaren från 3an för han är tyst och resolut. Annars är Tommy Vercetti en höjdare, kanske främst för att rösten känns så ikonisk. 5ans karaktärer känna sådär, alla av dem är lätt störda eller patetiska på sitt sätt.