2008-03-22, 04:43
  #1
Medlem
soundsystems avatar
Ja, vilken karraktär i GTA-spelen är bäst? Varsegod. diskutera här och lämna GTA IV-tråden
Citera
2008-03-22, 12:33
  #2
Medlem
ojns avatar
Det här börjar inte så bra. Bara namedroppa är meningslöst, motivera era svar så det blir någon form av diskussion av det hela.

/Mod
Citera
2008-03-22, 12:35
  #3
Medlem
kudde1s avatar
Nico är bäst eftersom han är realistisk och han kan vara rädd ibland, alltså ingen superhuman.
Citera
2008-03-22, 14:28
  #4
Medlem
qracs avatar
Phil Collins i GTA: Vice City Stories. Phil Collins är den första verkliga karaktären i ett GTA-spel. Hans låt ÄR dessutom Vice City.
Citera
2026-05-19, 13:56
  #5
Medlem
Sluutenbergens avatar
Skulle vara kul med nya svar i tråden sexton år senare plus att GTA 5 har släppts under tiden, vilket jag antar betyder att majoriteten tycker att Trevor är bästa karaktären. Jag gillar spelaren från 3an för han är tyst och resolut. Annars är Tommy Vercetti en höjdare, kanske främst för att rösten känns så ikonisk. 5ans karaktärer känna sådär, alla av dem är lätt störda eller patetiska på sitt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in