2000-08-28, 18:59
Medlem
Jag är en tragisk patetisk idiot! Det håller jag med om.
Tyvärr har ledningen på det mentalsjukhus jag sitter på beslutat sig för att dra in mina förmåner. Så jag kommer inte att kunna skriva lika ofta som tidigare. Jag ÄR och FÖRBLIR obotligt sinnesjuk och jag vill be alla om ursäkt för att jag är en böld i arslet för alla här på chatten.
Men det är inte så lätt när man hela sitt liv har varit ett mobbat, vanskapt psyko som ständigt utnyttjats av sina efterblivna föräldrar, syskon och kamrater till att utföra perversa sexuella handlingar. Bla djursex, nekrosex mm.

Förlåt mig alla!
Citera
2000-08-28, 19:17
Medlem
Till er alla.

Är det kul att sno mitt nick?Är det inte sant att du är en sån jävla slapparslad idiot att du inte ens kan komma på ett eget nick.
Din farsa,Pedo-Evert knullade dej nog lite för hårt i fontanellen när du föddes.Slapparslade kräk.
Citera
2000-08-28, 19:34
Medlem
Till er alla.

Usch vad otäckt. Där slog schizofrenin till igen. Nu måste jag nog ta mina mediciner. Jag är verkligen mycket sinnessjuk. Stackars mig.
Citera
2000-08-28, 22:15
Medlem
Till er alla.

Fan asså,

jag minns verkligen inte ett jävla skit, skrev jag det där?
Ja får ring min brorsa, Dyng-Evert, och be om mer flodhästbajs, ett par liter att dipa chipsen i så här på kvällskvisten brukar muntra upp mig...

Fast jag varnar er era jävla slapparslen, om ni tror att Slapparsle-Carl lagt av sig bara för att han är såväl dum i huvet som puckad i arslet så tror ni fel.
Det enda jag skäms för är att min kuk set ut som en rutten persika når jag har stånd, jävla trist.

Dra åt skogen med er alla slapparslen

den jävligt korkade Slapparsle-Carl
Citera
2000-08-29, 00:01
Medlem
Till er alla.

Men vad i helvete! Skrev jag det där också? Fan jag minns ingenting. Nä nu måste jag gå och mumsa bajs i min cell med madrasserade väggar! Hej då!

Den evigt schizofrene bajsätar-Carl
Citera
2000-08-29, 00:29
Medlem
Till er alla.

Nu får ni jävlar i mej sluta, era jävlans slapparslen, jag minns INTE att jag skivit det här förbannade smörjan.
Bara för att jag tuggar åsnebajs på fredagkvällarna aldeles innan Skit-Pekka och Lavemang-Börja ska sätta på mej i arslet så får ni jävlas med mej, då ska ni få se på faaan slapparslen!

Äää nu går jag å tar ett Kaustiksoda-lavemang det gör nog att jag får minnet tillbaka.
Nåde den som jävlas med mitt slapparsle, för då skiter jag på mej igen......

Den alltid lika puckade: Carl

PS
Fast jag håller med Carl om att det är förjävlit att jag är ett jävla cp-mongo som knyckt mitt nick. Eller?
Citera
2000-08-29, 00:31
Medlem
Till er alla.

Jag håller med Carl totalt!
Att ta någons nick och försöka göra narr av en person är det bara riktiga cp-mongon som gör. det är synd att ni är så många annars skulle jag slakta några av er och sedan använda kadavren som lockbete till att slakta fler av er.
Den alltid lika schizofrena:Carl
Citera
2000-08-29, 22:54
Medlem
Till er alla.

schizofren? jag?
Citera
2000-08-29, 23:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Till er alla.

Kära Carl !
Jag har tidigare arbetat med mentalt sjuka som dig så jag vill hjälpa dig vidare till nya mål.
Ta och hör av dig så kan jag ge dig goda råd om hur du gör slut på ditt lidande snabb och enkelt !
Citera
2000-09-09, 03:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Till er alla.

Endast kvaliten i det vi skriver kan bedömas. Man kan ju inte riktigt veta att Carl är Carl - men man borde ha vett att inte läsa skiten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in