2011-08-03, 18:34
Medlem
EngelskaTaenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Töm sedan ut lustgasen i en platpåse, typ en ica-påse. När du fyllt påsen så trär du den över huvudet och andas normalt, snart börjar det snurra. När du är på väg att svimma så ta av påsen, försök att behålla gasen i påsen så kan du andvända den ett par gånger. Tror att detta är något bättre än tändargas!

Herregud! Ursäkta, men hur jävla slut i huvudet är du som rekommenderar att trä en påse över huvudet för att sen försöka dra av påsen innan man svimmar? Helt jävla sinnessjukt.

Listen kids, vill ni syssla med lustgas, fyll en BALLONG eller fryspåse som inte är stor nog att dra över huvudet. När man andas lustgas hinner man sällan upptäcka tillfället då man försvinner iväg och att då sitta med en plastpåse på huvudet är inte ett värdigt sätt att dö.
Citera
2011-08-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EngelskaTaender
Herregud! Ursäkta, men hur jävla slut i huvudet är du som rekommenderar att trä en påse över huvudet för att sen försöka dra av påsen innan man svimmar? Helt jävla sinnessjukt.

Listen kids, vill ni syssla med lustgas, fyll en BALLONG eller fryspåse som inte är stor nog att dra över huvudet. När man andas lustgas hinner man sällan upptäcka tillfället då man försvinner iväg och att då sitta med en plastpåse på huvudet är inte ett värdigt sätt att dö.

Jag tror det var lite av vitsen, darwinism-boffande
Citera
2011-08-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meitene
Har aldrig testat tändargas och faktiskt, sen man började på FB har man börja fatta att boffa är farligt så inte fan vet man nu vilken drog som är bäst

Du har fattat rätt. Att sniffa sånt skit är så otroligt korkat. Priset som man betalar för ruset är orimligt högt. Med det sagt så verkar du inte vara så jävla mentalt stabil, så det finns nog ingen drog som är "bra" för dig. Kanske cannabis. THC kan lindra depression och whatever-the-fuck andra i-lands problem du har. Tills dess att du har ett bättre psyke bör du hålla dig borta från allt vad hallucinogener heter.
Citera
2011-08-03, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nezo
Du har fattat rätt. Att sniffa sånt skit är så otroligt korkat. Priset som man betalar för ruset är orimligt högt. Med det sagt så verkar du inte vara så jävla mentalt stabil, så det finns nog ingen drog som är "bra" för dig. Kanske cannabis. THC kan lindra depression och whatever-the-fuck andra i-lands problem du har. Tills dess att du har ett bättre psyke bör du hålla dig borta från allt vad hallucinogener heter.

men vafaaan ska man då droga ner sig med om ingen drog är bra.
hur ska man annars få ett bra psyke, om man slutar knarka.
Senast redigerad av Meitene 2011-08-03 kl. 20:49.
Citera
2011-08-03, 20:59
Medlem
Citat:
men vafaaan ska man då droga ner sig med om ingen drog är bra.

För att kunna svara på den frågan måste du först berätta varför du vill flumma. Om anledningen är att du vill knarka rekreationellt ha roliga upplevelser, då kan du fan testa allt som är relativt säkert med bra samvete. Några exempel på fysiskt säkra substanser är THC, LSD, svamp och DMT. Om du däremot försöker knarka ner dig för att komma undan psykiska problem som du har så rekommenderar jag cannabis. Tar du hallucinogener om du mår dåligt och vill fly verkligheten så kan du få det tufft. Inte roligt att ha ångest under till exempel en svamptripp.
Senast redigerad av Nezo 2011-08-03 kl. 21:02.
Citera
2011-08-03, 21:01
Medlem
EngelskaTaenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomGuy124
Jag tror det var lite av vitsen, darwinism-boffande

Men nu var det ju inte boffande av tändargas han rekommenderade påsen till, utan lustgas.
Citera
2011-08-03, 22:10
Bannlyst
Citat:
För att kunna svara på den frågan måste du först berätta varför du vill flumma. Om anledningen är att du vill knarka rekreationellt ha roliga upplevelser, då kan du fan testa allt som är relativt säkert med bra samvete. Några exempel på fysiskt säkra substanser är THC, LSD, svamp och DMT. Om du däremot försöker knarka ner dig för att komma undan psykiska problem som du har så rekommenderar jag cannabis. Tar du hallucinogener om du mår dåligt och vill fly verkligheten så kan du få det tufft. Inte roligt att ha ångest under till exempel en svamptripp.

Jag vill komma undan psykiska problem och känslor. och så vill jag fan inte att föräldrarna får veta något. men jag ska testa boffa lite mer intensivt och se vafan som egentligen händer. det är allafall lagligt. och jag vet fan inte hur man får tag i riktigt knark heller.
Citera
2011-08-04, 00:13
Medlem
Citat:
Jag vill komma undan psykiska problem och känslor. och så vill jag fan inte att föräldrarna får veta något. men jag ska testa boffa lite mer intensivt och se vafan som egentligen händer. det är allafall lagligt. och jag vet fan inte hur man får tag i riktigt knark heller.

Om dina föräldrar har en någorlunda högre IQ än en sten så kommer de att föredra cannabis framför den skiten du håller på med nu. Lagligt? Det är även lagligt att hoppa från väldigt höga höjder ned på betong med huvudet först. Inte särskilt smart och rekommenderat, men lagligt. Gräs får du tag på överallt. Har du inga kompisar som har kontakter?
Citera
2011-08-04, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Det var ett programm ifrån något land i sydamerika, det handlade om ett par som levde på gatan. De köpte någon form av lösningsmedel, de gick till ett "snabbköp" som sålde det mesta och sa att de ville ha detta lösningsmedel. Butiks killen frågade i vilken storlek, paret svarade att de ville ha det i lösvikt och de hade med sig små glasburkar som rymmde 1-2dl som de fick fyllda.

Jaäklar vad de var borta efter de börjat boffa den skiten, tjejen blev gravid och kunde inte sluta boffa. Barnet föddes och var undernärt som fan och enligt vissa tester så hade barnet någon form av utvecklingsstörning men de skulle veta mer när barnet var ett par år gammalt. Barnet bara hängde på mammans bröst, det grätt eller skrek inte. När hon skulle amma barnet så fick hon nåstan tvinga henna att dricka något, det slutade med att hon tryckte ut mjölken i en kopp sen hällde mjölken i en bit plast från en plastpåse. De gjorde ett litet hål i plasten och tryckte sedan på "påsen" så att mjölken kom ut i en liten stråle, detta gjorde att barnet fick mjölken i sin mun. Dock så rann minst hälften ut men de försökte!

Så att boffa är ingen höjdare, det bränner järnceller eller rättare sagt så bryter det ner fettlagret man har i hjärnan så det mer eller mindre blir kortslutning!

Vissa jämnför det med lustgas, beställ patroner till en gräddsifon eller gå till någon "partybutik" eller typ teknikmagasinet och köp patronerna. Det är bra om det står en mindre räknande invandrare i kassan, vissa av dem är mindre nogräknande och säljer allt till alla!

Töm sedan ut lustgasen i en platpåse, typ en ica-påse. När du fyllt påsen så trär du den över huvudet och andas normalt, snart börjar det snurra. När du är på väg att svimma så ta av påsen, försök att behålla gasen i påsen så kan du andvända den ett par gånger. Tror att detta är något bättre än tändargas!
Vad hete den dokummenteren? Det måste jag vet. Jag måste se den!
Citera
2011-08-04, 11:08
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Om dina föräldrar har en någorlunda högre IQ än en sten så kommer de att föredra cannabis framför den skiten du håller på med nu. Lagligt? Det är även lagligt att hoppa från väldigt höga höjder ned på betong med huvudet först. Inte särskilt smart och rekommenderat, men lagligt. Gräs får du tag på överallt. Har du inga kompisar som har kontakter?

Håller med. Du borde verkligen välja ett höghus innan att boffa tändargas. Det är livsfarligt och antagligen värdelöst. Hoppar du från ett höghus kommer du för det första känna dig hög som ett hus och sedan få en adenalin kick på vägen ner. Du överlever dock nog inte. Men det kommer du inte göra om du boffar tändargas och liknande heller.
Citera
2011-08-04, 11:19
Medlem
Aviarts avatar
Skulle aldrig få för mig att boffa tändargas eller lim för den delen. Är så jävla Lettiskt gatubarn det bara går att bli. Har varit med en polare när han gjorde det när vi var små. Han fick generalspel och skrek om saker som var så förvirrade att det inte ens var kul.
Citera
2011-08-04, 16:02
Medlem
Diamond_Dogs avatar
jodå har boffat tändargas, glade och bensin och kanske lite annat en hel del så visst, har dock inga dokumenterade hjärnskador (hjärnröntgat mig) men har andra problem men tror dom kommer från vanligt knarkmissbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in