• 1
  • 2
2000-08-26, 19:17
Medlem
Rakade pungar ???

Yepp, jag kör djupa juck omväxlande med..
äh, det var inte *den* tekniken som skulle diskuteras utan den att hålla håret på plats. Hårnät kanske?
Vet inte hur det går till men faktum är att hårstrån har suttit fast på mina halsmandlar lite nu och då.
Citera
2000-08-26, 23:38
Medlem
Rakade pungar ???

Lady C : Raka tungan!
Citera
2000-08-27, 13:12
Medlem
Rakade pungar ???

Ska jag tolka detta som att jag har en hårig tunga eller att jag borde skära tungan av mig? :)

/Lady CatjaChristinaCarolina
Citera
2000-08-27, 18:37
Medlem
Rakade pungar ???

Att du -kanske- har en hårig tunga är väl den tolkning du ska använda dig av eftersom jag aldrig mött dig i verkliga livet så att jag kan säga säkert............tror jag alltså det vet jag ju inte heller, men om du har det rekommenderas definitivt en rakning så att inte din gubbe får skulden om du får hår i halsen, mellan tänderna, i mjölken, på katten, i diskhon osv osv osv osv osv osv osv i all oändlighet!
Citera
2000-08-30, 21:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Rakade pungar ???

Raka pungen, gärna hela kuken så kanske ni förstår varför era jävla apmänniskor!
Citera
2000-08-30, 21:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Rakade pungar ???

Raka pungen om ni vill att tjejen skall raka sig för det vill ni väll. Att slicka nyrakad blygdläppar är lika skönt för tjejen att slicka en nyrakad kuk/pung. 90% av alla tjejer är rakade tror jag, tippa eller lämna en åsikt, berätta vad ni ser i duschen tjejer!
Citera
2000-09-05, 12:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Rakade pungar ???

Eh

Vill först bara säga att jag inte är samma person som "m0rgan" utan den riktiga morgan som skrivit inlägg tidigare (och som dessutom nästan är igenom puberteten ;)

Jag rakade av mig hela busken efter att ha haft porrpung i nåt år och det var helt rätt sak att göra. Fördelen är att det känns hur mycket mer som helst. Två orakade som har sex känns väldigt "frasigt" och buskigt, medan man får en enorm känsla om båda två har låtit luddet falla. Dessutom är det för tjejer så enormt snyggt oxå. För killar med normal hårig mage som lixom går i busken blev det kanske inte riktigt så snyggt, men det ser ok ut i alla fall. Sen rockar det fett alltså.

-=(Morgan)=-
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in