• 1
  • 2
2000-08-16, 21:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Sex- och samlevnadsundervisning

Ja du ser då verkligen ut att behöva både sex och samlevnadsundervisning om du tror att storleken inte går att göra något åt. *Kniiiip, du vet*
Vad min hjärna beträffar så har två IQ test utfallit med resultatet 110.

/Lady C som tror hon trampade på en öm tå. :)
Citera
2000-08-17, 05:46
Medlem

Jaha, så Lady C är inte bara jävligt kåt, utan hon är jävligt smart också. Eftersom självklart tror vi på henne när hon skriver här att hon klarade 2 s.k. IQ-test med exakt samma resultat.
Citera
2000-08-17, 08:43
Medlem

Vad gör väl 110 i IQ om man inte får höga värden i EQ.
Själv behöver jag inte 110 i IQ, för jag kör 190 på motorvägen....
Citera
2000-08-17, 12:18
Medlem

Inte var det en öm tå, men väl ett ömt ollon ;o)
Nej, anledningen att jag skrev som jag gjorde är för du gjorde ett personligt angrepp. Då slår jag alltid tillbaks. Att du råkas ha 110 i IQ spelar mindre roll. Jag får anta att du precis som jag skämtade (vilket jag tycker mig se du gör). Om inte så är det bara att beklaga.
Jag lämnade en liten lucka åt dig när jag pratade om liten hjärna. En av världens smartaste kvinnor som levt, hade en mycket liten hjärna. Många forskare har nämt att ju mer du använder din hjärna och ju smartare en människa blir destå mer komprimeras storleken på hjärnan. Men det är teorier som så mycket annat.
Att dagens ungdomar är tekniskt avancerade inom sex tycker jag mig ha märkt. Men samlevnaden tror jag dom har stora problem med. Precis som det alltid har varit i dom åldrarna. Det jag själv reagerat på dom senaste åren är att dom flesta har börjat få en märklig syn på sin egen sexualitet. Många tjejer har tydligen fått för sig att dom måste vara sexuellt avancerade för att kunna ha ett förhållande med en kille. Så dom skaffar denna erfarenheten på de mest konstiga sätt.
Rätta mig om jag har fel.
Jag själv tycker det är jäkligt kul och skönt att i ett förhållande så utvecklar man sig sexuellt tillsammans med sin partner. Att hoppa från den ena partnern till den andre ger inte alls samma utveckling. Hmm.. Jag får ge mig nu.. Även det ger en utveckling.. man utveckas på olika sätt helt enkelt. Alla är vi olika. Detta är ett så djupgående område med så många grenar som går åt olika håll så man skulle kunna skriva en hel avhandling i ämnet och ändå inte få med allt.

Citera
2000-08-17, 14:27
Medlem

Ralf, du är en gubbjävel med en hundkuk som du inte kommer att få lajja mer nån mer förutom med uppblåsbara grejer och horor. Synd.

Sexualundervisningen går typ ut på att kolla på förstorade bilder på spermier som befrukar ägg och att få göra ett test där man ska hitta sädesledaren, ändtarmen och klittan. Skitkul.

När jag knullade första gången visste jag fler ställningar än bruden, och hon var inte oskuld. Varför? Jo, för jag hade kollat på en massa porr innan och polarna berättade gärna hur dom hade gjort.

Hur fan ska lärarna lära ut sex när dom sjävla kan typ missionären och...hur ett ägg befruktas. Låt porrskådisarna berätta hur man gör istället.
Citera
2000-08-17, 17:25
Medlem

Ninjas!

Det du berättar är väl inget nytt. Jag tror inte många killar har missat porrfilmer och porrtidningarnas värld. Att du sedan tror att teoretiskt och tekniskt vetande om hur man knullar är det samma som att verkligen knulla med känsla och kvalité skulle vara samma sak är beklämmande, men det är ju ditt framtida problem.
.Jag har knullat med massor av brudar under mina år. Sedan tio år tillbaks har jag en toppen tjej, så att jag skulle få vara själv resten av mitt liv är nog med all sannolikhet helt fel. Att jag då och då skulle få leka med kuken i min ensamhet är väl inget fel. Bättre ett bra runk än ett dåligt knull. ;o)

Citera
2000-08-17, 19:48
Medlem

Skämtar? Visst, tonen är rå men hjärtlig. Kör samma skämt både med man, barn och kompisar. ;-)
För övrigt så har du så rätt så, det är inte med hur många man gör det som gör en till världsmästare i sex (om det nu är det man är ute efter att bli) utan hur man gör det och viktigast av allt att man njuter av det man gör och blir tänd av att se hur ens partner tydligen har det hur skönt som helst. Ett ge och ta helt enkelt. Fan, jag vill inte ha en teknikdåre som vänder mig i 711 ställningar samtidigt som han väntar på beröm som en hund som varit duktig eller något, jag vill ha en karl som är vanvettskåt på just mig och älskar att tillfredsställa mig.

Ninjas! Knulla ingen analt utan att vara ordentlig insmord med glidmedel och våldsjucka inte som dom gör på p-rullarna. Det gör nämligen bara vanvettsont i bästa fall och kan ge en spräckt anus i värsta. Och kör inte in kuken i rätta hålet på tjejen sen utan att tvätta dig först, det gör att tjejen får en saftig infektion med stinkande flytning efteråt, tro mig!

*Svar till signatur, aldrig mer en rövamatör*

/L

Citera
2000-08-17, 23:22
Medlem

Kul att höra det jag misstänkte. Jag har följt dina skrivna dialoger här på konferensen. Sen har jag läst dina små noveller. Du är en kvinna som vet vem du är och vad du vill tycker jag mig märka. Du verkar inte heller ha speciellt många fördommar mot andra människor. Det är mycket positivt. Ibland önskar jag fler vore som dig. Då fick vi en mycket trevligare stämning här i Världen. Men det är ju meningen att alla ska vara olika. Annars vore nog världen mycket tråkig. Utan människor som ifrågasätter och går sina egna vägar förändras ingenting i sammhället. Faan.. nu börjar jag bli långdragen och tråkig. Bäst att överlämna detta forumet till alla andra, så man kan få läsa och begrunda alla andras åsikter. Mina tankar har inget här inne att göra. Garanterat att Ninjas och många andra kommer att komma med sina dåliga kommentarer nu.
Citera
2000-08-18, 16:52
Medlem

Dina tankar är väl lika rätt här som alla andras.
Du vet i vargflockar så har ungdjuren för vana att alltid utmana dom gamla garvade hannarna för att testa om dom kan ta deras plats i rangordning och likadant ser det ut att vara hos människorna. ;-)

/Ladyn som vet att ungvargarna oftast brukar åka på en omgång av dom gamla hanarna.
Citera
2000-08-18, 20:16
Medlem

..rebell föds man till och det blir bara värre med åren.
Eller rättare sagt man får fler kritiker med åren för att man inte har vett att uppföra sig som andra gubbar/kärringar. ;-)

/Lady C - Born to run
Citera
2000-08-18, 23:50
Medlem

När jag var yngre så var jag mer en rebell, mycket som Ninjas beskriver sig själv. Men jag gick ofta in i handgemäng också, då var det inte bara vokabulära gräl. Hmm.. Lite rebell är jag nog fortfarande. Jag kör och älskar fortfarande Dragrace och gamla jänkare. Det retar alla jämnåriga golfare en hel del. Men varför ska man vara som alla andra?
Att sitta här framför datorn och försöka läxa folk känns helt fel för mig. Så här får ungvargarna gärna mopsa upp sig. IRL gäller något helt annat.
Citera
2000-08-30, 04:41
äldre konto (old)
Ej medlem

på sexualundervisningen i sjuan var det en kille som trodde att kvinnor bara var kåta när dom hade mens & att p piller tas analt. inget skämt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in