Sex- och samlevnadsundervisning
Skämtar? Visst, tonen är rå men hjärtlig. Kör samma skämt både med man, barn och kompisar. ;-)
För övrigt så har du så rätt så, det är inte med hur många man gör det som gör en till världsmästare i sex (om det nu är det man är ute efter att bli) utan hur man gör det och viktigast av allt att man njuter av det man gör och blir tänd av att se hur ens partner tydligen har det hur skönt som helst. Ett ge och ta helt enkelt. Fan, jag vill inte ha en teknikdåre som vänder mig i 711 ställningar samtidigt som han väntar på beröm som en hund som varit duktig eller något, jag vill ha en karl som är vanvettskåt på just mig och älskar att tillfredsställa mig.
Ninjas! Knulla ingen analt utan att vara ordentlig insmord med glidmedel och våldsjucka inte som dom gör på p-rullarna. Det gör nämligen bara vanvettsont i bästa fall och kan ge en spräckt anus i värsta. Och kör inte in kuken i rätta hålet på tjejen sen utan att tvätta dig först, det gör att tjejen får en saftig infektion med stinkande flytning efteråt, tro mig!
*Svar till signatur, aldrig mer en rövamatör*
/L