2008-03-21, 13:13
Medlem
Tjenare, tänkte höra om något vet hur man får tillbaka sin: Säker borttagning av maskinvara. Den har varit försvunnen ett tag utan att jag brytt mig men nu när jag har ny telefon vill jag inte riskera något.

Har även kollat om de är dolt på aktivitetsfältet men där är det i kryssat på: Alltid synlig, men den syns ändå inte. Någon som har någon idé?
Tacksam för snabba svar. / Crille

EDIT 1: Min kompis skickade detta att skriva in i kör:
RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll

Och då fick jag upp säker borttagning av maskinvara men det är ingeting i den, det är bara helt tomt och jag får ändå inte upp nån ikon i högra hörnet.
Senast redigerad av CeliR 2008-03-21 kl. 13:23.
Citera
2008-03-21, 13:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeliR
Tjenare, tänkte höra om något vet hur man får tillbaka sin: Säker borttagning av maskinvara. Den har varit försvunnen ett tag utan att jag brytt mig men nu när jag har ny telefon vill jag inte riskera något.

Har även kollat om de är dolt på aktivitetsfältet men där är det i kryssat på: Alltid synlig, men den syns ändå inte. Någon som har någon idé?
Tacksam för snabba svar. / Crille

EDIT 1: Min kompis skickade detta att skriva in i kör:
RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll

Och då fick jag upp säker borttagning av maskinvara men det är ingeting i den, det är bara helt tomt och jag får ändå inte upp nån ikon i högra hörnet.

Den visas väl bara så länge något är inkopplat i datorn?
Citera
2008-03-21, 13:51
Medlem
PROBLEMET LÖST, tack
Admin kan ta bort tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in