2018-11-22, 13:22
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumprunkaren
På frågan varför han gjorde det har jag för mig att han svarade att han ville se hur det kändes att döda, kommer jag inte ihåg helt fel hade han "rakbladsspets" fick in en fullträff i hjärtat, arbetsledaren förblödde direkt. Ska det inte gå att hitta mer info om detta nu när allt finns på internet?

Det där har jag också hört, att det kunde varit vem som helst för han hade fått en ide om att döda någon.
GM har något slags funktionsstörning som inte märks speciellt när han ännu var liten men kring mellan och högstadiet växte jämnåriga ifrån honom. Hans morsa drog när han var liten så han bodde med sin pappa och hans farmor såg efter honom mycket. Och de är liksom "redigt folk", hans farmor var väldigt varm och öppen som person. Engagerad i föreningar i bygden osv. GM hade också ett glatt lynne och uppfattades som trevlig och social i vart fall i yngre år även om han var intellektuellt och motoriskt "efter", "klunsig" är ett uttryck som passar. Exakt vad hans funktionshinder var vet jag inte, men många var väldigt chockade och förvånade.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in