Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2015-09-17, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallejo
Snöat in sig på något har väl vi alla :-)
Har nog som längst suttit 72 timmar i sträck och spelat CS:GO helt maniskt :-P

Lite OT:
Presterar mycket bättre, reflexerna och aimet är mycket bättre.
Läser av kartan, spelarnas position och omgivning snabbare och tar bästa möjliga utväg i stressiga situationer.

Några jag känner vet jag blir sämre av amfetamin när det gäller spelande.
De tappar koncentration och kan inte endast fokusera på datorn eller tvspelet utan grejar med saker runt om samtidigt.

Några av dem spelar bättre av cannabis och får liknande effekt som jag får av amfetamin.
De kan orka hålla på länge också.

Om jag spelar på cannabis så är jag så jävla kass. :-P

Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Nu var det väldigt länge sedan jag var påtänd och spela men minns också att jag var bättre på CS under den tiden, men jääävlar vad dålig jag var på DotA.. Börja analysera allting och övertänkte så det hette duga

Cannabis så blir jag bättre på diverse spel, men tjacket fungerar på en del spel för mig

Vafan, jag är en inbiten CSGO lirare. För mig är det dock ett spel jag inte klarar av på tjack. Kan kanske bero på att tankarna flyger iväg hela tiden. Däremot kommunicerar jag jävligt bra

Annars gillar jag av nån skum anledning att lyssna på just radio och bara gå omkring och fundera - i hemmet.
Senast redigerad av LiteAnonymitet 2015-09-17 kl. 03:56.
Citera
2015-09-17, 04:00
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteAnonymitet
Vafan, jag är en inbiten CSGO lirare. För mig är det dock ett spel jag inte klarar av på tjack. Kan kanske bero på att tankarna flyger iväg hela tiden. Däremot kommunicerar jag jävligt bra

Annars gillar jag av nån skum anledning att lyssna på just radio och bara gå omkring och fundera - i hemmet.

Testa lite lugnare spel, där fastnar man som en idiot.
Citera
2015-09-17, 15:04
Medlem
TechoNisses avatar
Lirar assasins creed serien på 3,4
Citera
2015-09-17, 21:35
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Lirar assasins creed serien på 3,4-apho
O kan säga att open world spel äger när man är påverkad, kan snöa in sig att bara springa runt o utforska tills man somnar haha ;-) kanske spelat lite mer än 250 timmar sen torsdags på AC rouge o typ 80 timmar på AC 2 laddar ner ac3 nu så jag kan köra de med (xbox one o 360)
Citera
2015-09-17, 21:56
Medlem
getbusys avatar
red dead redemption är najs
Citera
2025-07-18, 16:04
Medlem
Damen101s avatar
Jag tappade intresset direkt när jag tjackade, tänkte spela Apex Legends men det blev mer att jag satt och kolla på debatter istället.
Citera
2025-09-25, 20:37
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoz
Tjacket tar ju liksom bort ALL tristess som förekommer i nyktert tillstånd, perfekt :>

Ja alltså, det är ju det som är så farligt med det. Det naturliga är ju att om man har tråkigt så har man tråkigt och då ska man istället göra något givande och roligt så att dopaminet får sig en skjut på naturlig väg. Med tjacket kan liksom vad som helst bli roligt, det är en genväg som egentligen inte är bra.
Citera
2025-09-26, 18:17
Medlem
TjackOhejs avatar
Jag satt o spelade Cod black ops 1 & 2 som ett sepe i flera dygn när dom spelen var aktuella, jag blir överjävligt bra på att spela såna spel när jag är tjackad!
Kan köra på bara pistol och ändå äga upp dom andra, det blev många guldade vapen på den tiden
Citera
2025-09-26, 18:22
Medlem
Fantens avatar
Inte så mycket själva spelandet, däremot så kan jag pyssla med mods och testa massa saker. Det har jag aldrig tålamod för när jag är nykter. Då vet jag att om jag inte spelar nu när jag är sugen, så blir det inte förrän "sen".
Citera
2025-11-13, 21:26
Medlem
Älskade att spela cs på kokain och alkohol.
Kunde lätt sitta i över 12 timmar.
Kändes också som att jag presterade bättre. Härliga tider!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in