• 1
  • 2
2000-07-30, 09:21
Medlem
När är man otrogen?..är att ha cybersex att vara otrogen?..
Citera
2000-07-30, 16:14
Medlem
otrogen?..

svårt att säga....
Citera
2000-07-30, 17:19
äldre konto (old)
Ej medlem
otrogen?..

Vad betyder "otrogen"? Är det något slags hormon? Påminner om något jag hörde talas om fanns i "parreationsåldern", vilken för övrigt lär ha infallit strax efter bronsåldern.
Citera
2000-07-30, 17:29
Medlem
otrogen?..

Om din pojkvän skulle bli sårad eller göra slut om han fick reda på det så är du otrogen. Om han inte bryr sig så är du inte det.
Citera
2000-07-30, 22:06
äldre konto (old)
Ej medlem
otrogen?..

hejsan !! otrogen är man inte med cyber .. det är ju ganska så oskyldigt, men vem fan tänder på cyber då ?? Gör DU det ?????

Otrogen är man vid, kyss, samlag, smek TYCKER jag
Citera
2000-07-30, 23:12
Medlem
otrogen?..

Jag tyckeratt gränsen för otrohet går vid analsex, det har jag bara med min flickvän.
Citera
2000-07-31, 09:02
Medlem
otrogen?..

Jag anser att det är den mentala otroheten som gäller.
Du kan nätflirta, cybersexa eller cyberfödabarn hur mycket du vill, så länge du inte sätter det före ditt förhållande.
Citera
2000-07-31, 11:08
Medlem
otrogen?..

Jag skulle vilja säga att gränsen för otrohet ska sättas av parterna i ett förhållande och inte av några allmänna moralnormer.
Det blir alltså inget allmänt rätt och fel utan var och en sätter sin personliga gräns.
För min del är nätflirter och cybersex inte mera otrohet än att titta på en porrfilm eller läsa en sexnovell.

/L
Citera
2000-07-31, 22:08
Medlem
otrogen?..

..men om någon har cyber sex..och sedan går o lägger sig med flickvännen..och hon tror att det är hon som han tänder på..när det i verkligheten var en okänd tjej på nätet som kåtade upp honom?..är man otrogen då?..(samma sak gäller ju tvärt om..hon har cybersex och sedan väcker upp pojkvännen kåt som fan..*skratt*..har hon då varit otrogen när det inte var pokvännen som kåtade upp henne?..)
Citera
2000-07-31, 23:03
Medlem
otrogen?..

Skit samma hur det gick till när du blev kåt som fan eller lärde dig ett nytt trick, huvudsaken är väl att älsklingen blir mätt och belåten?;-)

/L
Citera
2000-08-01, 06:50
Medlem
otrogen?..

..ja men Lady..om det gällde dig själv..om gubben din kryper ner i sängen och är vrålkåt..och låter dig tro att det är dig han är kåt på..men sanningen är en annan..skulle du skita i det då?..spelar det ingen roll för dig?..
Citera
2000-08-01, 09:46
äldre konto (old)
Ej medlem
otrogen?..

Är man otrogen på nätet så är man "virtuellt otrogen". Sen vilket värde man lägger i det är upp till var och en. Och kan man överhuvudtaget vara virtuellt otrogen?

Jag vet inte. Men jag antar att man blir lika sårad oavsett..

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in