2008-09-12, 21:38
Medlem
Bump

Jag bumpar denna tråd. Finns det ingen som har något kul om Madelene Westin ??
Citera
2008-09-13, 01:40
Medlem
Är numera tillsammans med Christopher "Bamse" Ringhagen, en av Sveriges bättre seglare som seglat både på ett antal open60 trimaraner samt enskrov. Sjökapten till vardags. Varför han kallas för "Bamse" kan man väl spekulera i...
Citera
2008-09-13, 03:05
Medlem
ottozons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel_Ho
Jag bumpar denna tråd. Finns det ingen som har något kul om Madelene Westin ??

Om det är så kul vet jag inte, men hon var i Karlskrona för en månad sedan tillsammans med sin dotter och sin bror och då skrevs denna artikel i lokaltidningen

http://www.blt.se/nyheter/sailet/ett...kap(771676).gm
Citera
2008-09-13, 10:04
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Såg Madeleine på vädret häromdagen. Vad har hänt med henne ? Hon såg ju pinnsmal ut. Har hon skilt sig och i så fall varför ?

Jag kommer ihåg henne som en kalaspingla. Satt på samma flight över Atlanten med henne när hon och Pohlman och gänget skulle på någon konferens.

Nån som vet nåt ?

Haha..hon var officer på 11:e Hkp divisionen när jag gjorde lumpen där 93.

Vi stoppade alltid hennes bil och kollade id när hon kom..fast hon var snyggare då än nu.
Citera
2008-12-17, 06:21
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Såg Madeleine på vädret häromdagen. Vad har hänt med henne ? Hon såg ju pinnsmal ut. Har hon skilt sig och i så fall varför ?

Jag kommer ihåg henne som en kalaspingla. Satt på samma flight över Atlanten med henne när hon och Pohlman och gänget skulle på någon konferens.

Nån som vet nåt ?

Jag jobbade med henne på Isbrytaren Oden , hon var en riktig bitch..
träffade senare hennes make stridspilot Bergh och lånade ut diverse dykutrustning jag fick tillbaka ett par år senare,,
Fru/ fröken var en riktig hora då ,, kan nog ha en förståelse att hon är singel igen men vet inte varför.

Hon snodde sjökortet över det första Svenska fartyget som angjorde nordpolen och raggade på helipokterpiloterna tills det var färdig flugit, sen satt hon som bordsdam till FC resten av resan..
En riktig bitch, inte en väderleksrapport utan att göra ett misstag, skrattar varje gång.

Hennes farsa var tydligen en tuffing, flög heikopter under Ölandsbron..
Citera
2008-12-17, 11:00
Medlem
hon va ju lite knubbig innan, kanske att hon kollat för mycke på "du blir vad du äter"
Citera
2008-12-17, 11:05
Medlem
_Dante_s avatar
Vet någon ifall hon har en bror som var maskinist i flottan i slutet på 80-talet?
Jag tror han var duktig gymnast också.
Senast redigerad av _Dante_ 2008-12-17 kl. 11:07.
Citera
2008-12-19, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaeldwight

Fru/ fröken var en riktig hora då ,, kan nog ha en förståelse att hon är singel igen men vet inte varför.
Vem hade kunnat tro det om madde?
Citera
2008-12-19, 09:18
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
hon va ju lite knubbig innan, kanske att hon kollat för mycke på "du blir vad du äter"
Du behaga skämta? Knubbig har hon väl för fasen aldrig varit, tycker snarare att hon sett väldigt fit ut jämnt. Iaf de åren hon synts i tv-rutan.

Det vore i övrigt synd om det som Mikaeldwight skriver verkligen är sant. Hon har alltid varit en favorit bland meteorologerna i tv.
Citera
2009-01-21, 08:47
Medlem
ansells avatar
Såg henne precis i Nyhetsmorgon.
MILF
Citera
2010-01-05, 22:20
Medlem
Alonens avatar
Milf!!!

Citat:
Ursprungligen postat av ansell
Såg henne precis i Nyhetsmorgon.
MILF

RIKTIG MILF! Fullt "körbar!"
Citera
2010-01-07, 00:06
Medlem
kramdjurs avatar
Hon heter bara Madeleine Westin numera.

Hon har gett ut två böcker om väder.

Hon sökte jobbet som astronaut samtidigt som Christer Fuglesang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in