2000-07-18, 14:40
Medlem
porr?

Nämen ärligt...
Fanny, jag kan förstå att du blir förbannad. Men förhoppningsvis skulle alla kunna snacka lite rationellt här och inte bli så förbannat emotionella hela tiden! Visst, jag mådde piss när Shocking truth gick på nyheterna och det var hemskt men man kan inte börja hata sex för det, eller de som utövar den, vilken sort det än må vara! Det är upp till var och en. Visst, analsex har fått ett rejält uppsving på sista åren verkar det som. Och det gör säkert att ungar börjar tänka i de banorna innan de ens nått tonåren. Men INGENTING blir bättre av att man sätter ett stort kyskhetsbälte på hela samhället, visst kan man ibland känna sig överskjöld av info info info hela tiden.. men det är ändå där någonstans som saker o ting måste förändras, i mentaliteten, inte i förbuden och bristen på utbud. VI måste bli bättre på att ta hand om varandra, bry oss, lyssna, älska... Det är där skon klämmer, moralpanik gör inget bättre. Milda straff vid våldtäckt gör inget bättre, men inte heller kastrering. Våld föder våld och det är bara skit...bra argument va...nä, det här är bara mina personliga åsikter. Och det finns de som tycker om analsex, det finns rent fysiskt njutningspunkter där, på både män och kvinnor. Och rent psykiskt finns det säkert många som njuter av det också, det är ju faktiskt mest i hiernan det sitter ändå...
Låt folk ha sitt sex ifred. Bara man inte gör något mot någon annans vilja är allt ok bland människor. Däri ligger också ett egenansvar, att ta reda på vad man själv vill och står för. Annars är det svårt för andra att få veta det, och det är både positivt och negativt.
Tack för mig,

Cftbl.
Citera
2000-07-18, 19:15
porr?

Alltså....detta är så förbannat vanligt. Jag antar med föregående inlägg som grund att Fanny inte är speciellt gammal (läs erfaren).

Var och en får väl tycka vad man vill och gilla precis det man vill? Bara för att jag gillar blått måste jag väl knappast tvinga på dig, Fanny, att göra detsamma?!

Jag är personligen inte alls intresserad av analsex... det är tidskrävande, gör ont och är ganska ofräscht i mina ögon. DÄREMOT har jag väninnor som faktiskt upplevt sin första orgasm just via analsex.

Och ...eh.... Hur har porrfilm skadat samhället?????????

Vi är inte alla stöpta i samma form, och behöver inte heller vara det. Så ta och lugna ner dig, Fanny och andas lite mer.

Citera
2000-07-18, 19:35
porr?

Analsex är det enda egalitära sexet...:) Skämt åtsido, men om båda gillar det vad är det för fel då? Hade en flickvän för ett tag sedan som nästan alltid ville ha det. Ska jag då säga nej ? Har haft flickvänner som inte viljat, och då gör man det inte helt enkelt... Idiotisk diskussion egentligen. Förresten är det inte farligt om man vet vad man håller på med, använd inte Pasolinis "Salo" som intruktionsvideo... Fast där skriker ju iof tjejerna när de bara trycker in den.
Citera
2000-07-19, 18:03
Medlem
porr?

Roine Fors.:

Fyyy Faaan, varför drog du upp Salo, jag hade just glömt den. Det är den sjukaste och vidrigaste film som någon sin gjort. Men så blev ju Pasolini mördad av en manlig prostituerad efter premiären. HA HA!!

Till er som inte har sett Salo: Om ni är i er lokala videobutik och kollar på klassikerhyllan och hittar Salo - sodoms 120 dagar. Hyr den inte den innehåller bajsätande, pissdrickande, tjejer som blir tvingade att äta hundmat med rakblad i, skalperingar, bortbrännande av bröstvårtor etc.

Hur faan den överhuvudtaget är tillåten fattar jag inte!?
Citera
2000-07-19, 18:03
Medlem
porr?

Roine Fors.:

Fyyy Faaan, varför drog du upp Salo, jag hade just glömt den. Det är den sjukaste och vidrigaste film som någonsin gjorts. Men så blev ju Pasolini mördad av en manlig prostituerad efter premiären. HA HA!!

Till er som inte har sett Salo: Om ni är i er lokala videobutik och kollar på klassikerhyllan och hittar Salo - sodoms 120 dagar. Hyr den inte den innehåller bajsätande, pissdrickande, tjejer som blir tvingade att äta hundmat med rakblad i, skalperingar, bortbrännande av bröstvårtor etc.

Hur faan den överhuvudtaget är tillåten fattar jag inte!?
Citera
2000-07-20, 00:13
Medlem
porr?

Öhh Salo är en klassiker! Alltså det är en seriös spelfilm (ingen snuff), som bygger till viss del på en markis de Sade förlaga. Och det var nog inte bara en homosexuell prostituerad som dödade Pasolini... Fascisterna var nog med på ett hörn. Killen som gjorde det kom förresten ut ur fängelset typ 1990 och om jag får tag i honom blir det att stoppa in tandskyddet och gå i närkamp...

Men nu var det analsex vi skulle diskutera! Xylocain skall inte behöva användas, så Malin borde prova utan. GLIDMEDEL är dock antagligen ett jävla plus. Har själv dock enbart gjort det naturellt och mottagaren har inte fått ont, iofs heter jag inte John Holmes, ändå har alla jag gjort det med varit oskulder där...

Simma lugnt!
Citera
2000-07-27, 01:26
Medlem
porr?

Jag blir så trött på alla idioter som påstår att analsex=bögsex. Själv tycker jag att det är väldigt trevligt att för omväxlings skull någon gång då och då stoppa in den i det bakre hålet på min flickvän, och även hon njuter av detta. Dessutom njuter jag själv av att ibland få ett par fingrar uppkörda i mig. Däremot tänder jag INTE på killar. Jag tänder på kvinnans kropp, hennes bröstvårtor, hennes fitta och hennes analhål och en massa andra delar. det betyder ju inte att jag tänder på alla dessa delar som även finns på en kille!. Det är ju som att säga att gillar man att kyssa tjejer är man också bög, eftersom killar också har en mun. Puckat är vad det är. Detta ska inte ses som om jag har något emot bögar, det är bara att jag själv inte är det.
Citera
2000-07-28, 17:22
Medlem
porr?

Fanny: Jag praktiserar inte analsex överhuvudtaget, men det är egentligen lika äckligt som oralsex. Lika onaturligt, lika homosexuellt.

Jag har redan fått en ganska mörk syn på dagens unga tjejer tack vare Veckorevyn mfl. Man vet hur det går om man behandlar er snällt, då blir man blåst.

Så du har rätt i att dina tjejpolare här i forumet låter korkade då de säger att de vill ha analsex, men ni låter lika korkade då ni uttrycker er i veckorevyn.

Tala är silver, Tiga är guld!

Det går att praktisera ovanstående ordspråk utan att göra avkall på demokratin *lovar*

Seså, spring hem med dig och väx upp till en bättre tjej så slipper vi alla stridigheter.
Citera
2000-08-02, 14:57
Medlem
porr?

Till Malin:

Varför använder du xylocain? Det medför ju att du inte känner om tänjningen blir för mycket, och du riskerar faktiskt att skada dig... Bättre är du att lära sig slappna av på ett bra sätt och att köra ett långt förspel med smekningar och fingrar, så att du är "förberedd" när han ska in. Det kan ju inte nog understrykas, inte för sig men för alla coola grabbar här som säger att "det är bara att köra in den", att en bristning i rungmusklerna i anus inte är nåt jävla skämt... Inte heller en blödning i venerna i ändtarmen är nåt man vill vara med om, pga infektionsrisken. Vi snackar *kraftiga blödningar* och risk för blodförgiftning. Allt enligt medicinsk litteratur.

Till Fanny och alla andra som får panik över analsex:

Om ni visste vad folk hittar på med varandra när ingen ser... Analsex är rena söndagsskolan. Det finns klubbar för männikor som gillar att vara med om gangbang till exempel, där ett gäng killar tillfredsställer sig själva och en och samma tjej samtidigt, eller tjejer som gillar att bli fistade, dvs få en hel hand instucken i musen... Så länge det inte lagstiftas om att just DU SJÄLV också måste göra det som vissa andra gör, så håll bara käft och låt folk göra vad de vill.

Det är viktigt att unga tjejer vet om att analt är en ganska avancerad lek som man inte MÅSTE göra eller tycka om - men det är väl samma sak med att suga? Jag har varit med tjejer som sett det som en mycket stor uppoffring att suga, och andra som bett mig dra mig ut ur musen och spruta i munnen på dem istället. Alla får rösta som dom vill, låt också alla få knulla som dom vill, utan kommentarer.

Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in