2000-07-13, 23:48
Medlem
porr?

Märks klart och tydligt när en killes erfarenheter är mer baserade på p-rullar än IRL. Så jävla dåliga! *urk*

Sen att man får tips på vad som kan vara skönt att testa är en annan sak, men var liite mer verklighetnära killar!

Citera
2000-07-14, 00:38
Medlem
porr?

Om ni lärt er rövare av proffsen också så hade du nog inte behövt vända tarmarna in och ut.
Det går inte att dunka på likadant som i musen utan det behövs en viss kunskap i anatomi och massor av glidmedel för att det ska bli en höjdare.

/L
Citera
2000-07-14, 07:32
Medlem
porr?

Det finns en bra salva på apoteket som heter xylocain ock som är lokalbedövande. Smörj anus ordentligt några minuter innan och DRÄNK honom i glidmedel.
Jag lovar att det är skönt att känna den där inne..wow!
Citera
2000-07-14, 08:07
Medlem
porr?

*gurgel* Om man behöver lokalbedövning för att ha sex fattar jag inte vitsen med det! Nä killar, är ni så kåta på analsex så tycker jag att ni ska ta och sätta på varandra mer!

Bögar!!!
Citera
2000-07-14, 12:19
porr?

Jag har heller aldrig fattat varför killar som vill knulla oss tjejer i rumpan inte knullar varandra istället? Det måste ju kännas likadant som i en tjej!

Vet ni inte vad fittan ska använads till era patetiska stjärtgossar?
Citera
2000-07-14, 13:40
Medlem
porr?

Kanske för att när man har sex så vill inte känna att man håller tag runt en hårig rumpa med raggarsträng. Sen är det ju kanske inte så upphetsande att höra Börje 46år skrika ut med en dov basröst, Ohh!! Jaaa! Kalle ta mig hårdare!!!!
Brr... Nej tack!
Citera
2000-07-14, 14:09
Medlem
porr?

Analsex = bögsex! Fattar inte bögskräcken hos killar, ni får väl raka arslena på er innan ni sätter på varandra då? Lite helium på det så kommer ni fint upp i falsett!
Citera
2000-07-14, 16:24
Medlem
porr?

Nej tack! Vilka fördommar att analsex är bögsex! Det som är vanligast förekommande bland homosexuella män är oralsex och inte analsex, skaffa lite fakta innan du uttalar dig.
Så om jag slickar en tjej mellan benen är jag lebisk då för att fördomarna säger att lebiska kvinnor slickar varandra mellan benen?
Förr i tiden var det enligt kyrkan förbjudet att ha sex i andra ställningar än missionärsställningen. "Att ta någon doggystyle" ansågs vara förknippat med djurens parningsakt. Så då skulle man kunna säga att om jag gillar att ta tjejer bakifrån, då är jag i själva verket tänd på att ha djursex?
Var inte rädd för att använda dina sista hjärnceller innan du kommer med en massa dumma påståenden och fördomar.
Citera
2000-07-14, 22:34
äldre konto (old)
Ej medlem
porr?

Stopp där. det FINNS faktiskt tjejer (som jag ) som kan gilla att bli tagna i stjärten ibland.

Visa oss lite respekt också!
Citera
2000-07-17, 13:39
Medlem
porr?

Vad har du för adress?
Citera
2000-07-18, 10:42
Medlem
porr?

ok, jag är sanningsenligt äcklad av de flesta killar och tjejer som har skrivit här. Analsex är INTE normalt!!! Och det bevisar hur porrfilm har skadat samhället. Gör kvinnorna så illa ni kan era usla skitar. Jag antar att ni gör det eftersom ni inte kan få dem att njuta.! Fan, till alla er slynor som på ett väldigt våpigt sätt säger att killarna får ta er hur som helst, skaffa lite respekt för er själva ok? fattar ni inte hur dumma ni låter, ni vet själva att det inte är skönt, Med lokal bedövning och en jävla massa glidmedel så skulle man säkert kunna tränga upp titanic i nåns anus, kom till insikt, om det är vad som behövs för att det inte ska vara avskyvärt, så är det väl inte värt det? Killar ett sista ord: ta gärna tjejer bakifrån om det är upphetsande, men för helvete!!!!!! Håll duvan i rätt hål!!!!!!
Citera
2000-07-18, 12:51
Medlem
porr?

Bara för att du din lilla hora har blivit påbankad i fel hål för ofta så kanske det finns dom som tycker det är skönt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in