Jag har gjort det. Var sketpackad. Höll på en stund. Det gick för mig, inte för henne. Vi gick upp och tvättade av oss. Därefter gick vi åter till sängs och somnade.
Nöjd!!!
Det blev inget för mig, men det var jävligt nära att jag fått hem henne!! Jag ville men inte hon. Närmast hittills..... I alla fall bättre än om ingen vill!
jepp, det gjorde jag, hon hade somnat, smekte henne med händer och tunga tills hon vaknade, tog henne sen bakifrån samtidigt som jag smekte henne till orgasm, efter det släppte jag "hästarna fria". onyktra var vi båda. men sov gott gjorde vi sen.
Ni minns väl den klassiska vitsen? Jag tror att det var Laila Westersund som drog den: Varför blinkar svenska tjejer aldrig under förspelet???? Dom hinner inte ;-).
Det där med att tjejer fejkar orgasm e dom faktiskt inte ensamma om att göra!
Själv brukar jag alltid ha med mig en liten burk med filmjölk om man skulle tröttna på tjejen eller om det skulle komma ett intressant sport inslag på tvn,som man jämt har ett öga på iaf!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!