• 1
  • 2
2000-07-15, 00:20
Medlem
Vilka bröst? (silikon-bilder)

Är det bara jag som inte bryr mig om tjejen har stora eller små bröst?
Lutar dock åt storlek mindre om jag får välja...
Citera
2000-07-15, 17:50
Medlem

Om man måste välja så tar jag hellre små än stora. Men vem bryr sig om hur brösten ser ut? Det är väl insidan som räknas.

Utom när lökarna sitter på nån porrbrud och används som runkmotiv, då vill jag ha flickbröst, svullna och fina.

en det är ju tackolov skillnad på verklighet och fantasier....
Citera
2000-07-15, 19:17
Medlem

Inte nog med att man måste bekymmra sig om vattensängen ska spricka eller inte, nu måste man dessutom ha i åtanke att silikonet i tjejens bröst kan spricka...
Livet är inte lätt dessa dagar. Hade man haft tidsmaskin skulle man åkt tillbaka till stenåldern, då det enda viktiga var att äta och fortplanta sig. :)
Citera
2000-07-18, 22:41
Medlem

Jag gillar stora bröst. Men de ska vara naturliga.
Citera
2000-07-20, 16:02
Medlem

Tjo

På tal om bröstoperationer, såg ni (liksom en tidigare insändare) programmet "Plastic Fantastic" som går i repris nu på femman eller trean? Det var en snubbe från Sverige med där som hade opererat både brösten och läpparna. Helt otroligt. Han såg ut som en slampa i ansiktet och vad gäller brösten och deras förstoring tycker jag att det är en sak förbehållet kvinnor. Vi killar kan ju för höge satan träna upp storleken eftersom vi bara har (eller vill ha) muskler i brösten. Om man till skillnad från fjollan i TV lever hälsosamt, äter och dricker mycket och rätt plus tränar hårt så kan varenda kille få upp storleken på musklerna. Lätt. För tjejer eller rättare sagt kvinnor är det lite annorlunda. Det är ju mest körtlar och fett i de brösten och sånt är ju lite svårare att pumpa upp med bänkpress även om man kan göra en del åt det.

ok
-=(Morgan)=-
Citera
2000-07-20, 19:01
Medlem

Hur pass stora muskler man kan få är ju genetiskt betingat också.
Vissa kan träna hela livet utan att bli stora, sen har vi dom som tränar minst lika mycket men som blir ofantligt stora.. Tänker på Arne.
Citera
2000-07-20, 21:34
Medlem

Jovisst är även musklerna genetiskt betingade, men jag har ändå svårt att tro att någon skulle vara genetiskt helt förhindrad att få åtminstone halvstora muskler. Kanske har du rätt, Olw, jag bara gissar med ledning av olika personer jag känner. En påstår t ex att han inte _kan_ gå upp i vikt, när det i själva verket är att han äter som en liten tjej. Andra fetlagda jag känner (och typ 1000 andra) påstår att genetiken gör att de blir feta. Sanningen är givetvis att genetiken bestämmer en del, men den avgörande faktorn är att de äter för mycket. Extremfallen man kan tänka på är två: är om du sätter superdropp i armen på en smal person så nog tusan blir personen fet och ännu grövre, sätt en fet person på enbart vatten i ett år och se om inte denne är smalare.

(Värt att nämna är att vissa personer har sjukdomar och sånt som kan påverka rätt mycket oxå)

Arnold tränade hur hårt som helst och var enormt grym mot sig själv både vad gäller träning och preparat som han åt. "Om skit gjorde mig större skulle jag äta det" -Mr. Schwarzenegger i intervju.

-=(Morgan)=-
Citera
2000-07-21, 01:05
Medlem

Klart att man kan få halvstora bröst om man ligger i. Men den där killen i Plastic Fantastic opererade brösten för att han tyckte att det gick så mycket tid åt att träna på gymmet för att få fina bröstmuskler... Som sagt det får ju stå för honom. Men därmed är det inte sagt att det är kul att stå på ett gym och pumpa, personligen tycker jag att det är ganska intelligensbefriande att gå till ett svettigt gym och lyfta vikter, har fått för mig att ju mer muskler desto mindre hjärna :-)
Det finns säkert fall där man blir överviktig p.g.a felaktig kost, men i grunden är det inte kosten det är fel på utan just att man lider av sjukdomen "fetma". Fetma är ju en av nutidens störta folksjukdom.
Jag känner många människor som har normala kostvanor men som ändå går upp i vikt, tydligen ska dessa personer ha någonslags oblans i deras ämnesomsättning.
De människor som är överviktiga och som inte lider av fetma, har ju andra orsaker. En kan ju vara att dom lider av dåligt självförtroende som leder till att dom måste "tröstäta". Ganska tragiskt egentligen att det måste vara så..

Jag såg en intervju för ett tag sedan med världens starkaste man, Magnus Samuelsson.
Reporten frågade Magnus hur många hamburgare han kunde äta och Magnus svarade:

-Hamburgare är skräpmat... Man blir det man äter.

Tyckte jag var bra sagt, synd bara att skräpmat måste vara så gott. :-D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in