Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-19, 22:26
Medlem
Qlubs avatar
Japp, som topic säger, så har jag en snabb fråga. Jag undrar hur länge Ecstasy håller i sig. Jag ska ta ett pisse prov om c.a 2 veckor, och jag har planerat att ta E med några vänner på torsdag.

Förmodligen lär det vara i mitt system men om det gör, finns det något sätt att kunna få bort det? Såsom cannabis kan man äta citron för att få pisse prov "blankt".

Tack i förhand.

p.s jag har inte brukat denna drog innan , och jag har tänkt att ta mellan 1 till 2 tabletter.
Senast redigerad av Qlub 2008-03-19 kl. 22:32.
Citera
2008-03-19, 22:35
Bannlyst
Längst upp så är det en tråd om drogtestning. Använda den nästa gång

MDMA............................2 Dagar
Citera
2008-03-19, 22:38
Medlem
Qlubs avatar
jaha, var i så raskt humör , tack för svaret och ber om ursäkt : )
Citera
2008-03-19, 22:51
Bannlyst
Det är mänskligt att göra misstag (:

Stänga tråden?
Citera
2008-03-20, 03:38
Medlem
voLcoms avatar
Är jag ute och cyklar nu men brukar det inte vara lite olika substanser + MDMA i vissa E? Många brukar ju skryta här på internet hur mycket MDMA det var i dom och dom pilleren.
Citera
2008-03-20, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voLcom
Är jag ute och cyklar nu men brukar det inte vara lite olika substanser + MDMA i vissa E? Många brukar ju skryta här på internet hur mycket MDMA det var i dom och dom pilleren.
Ja det e bla amfetamin i (vanligast) vilket sitter i typ 2-4 dagar
Citera
2008-03-20, 09:31
Medlem
fentssons avatar
Har du en vecka innan pisseprovet så borde det vara lunt enligt bönderna här, men de spotttar även i en spottlopp som står på sidan av sitt skrivbord. Jag skulle ta det säkra före det osäkra och inte överhuvud ta E tilsammans med dina vänner men om du gör det så se åtminstående till att ha minst 7 hela dagar upp till 10 dagar innan du pissar.
Citera
2008-03-20, 17:26
Medlem
Qlubs avatar
Ja, Ska jag nog göra, tar det säkra före det osäkra.
Muchas gracias!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in