Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
bumpar detta .
någon som stadigt går på metadon (tex LAB) och samtidigt tagit tramadol i smärtstillande syfte
fungerade bra ? är inte ett dugg intresserad av någon törnrosasömn och inte orolig för andingsdepression , men mkt angelägen att få reda på om tramadol hjälper mot svår tandvärk ?
metadon ger nämligen inte någon nämnvärd smärtstillande effekt för personer i LAB behandling.
Du får den äran att vara den första jag svarar som denna användare.
Jag kombinerar metadon och tradolan. Ibland händer det även att jag tuggar i mig några OxyContin (smakar blä, men gör gott).
Detta är något jag har gjort varje dag i snart 1 år. Jag lever.
Jag har också hört att man inte ska kombinera metadon och Tradolan, men får inget svar varför.
Angående din tandvärk kan jag inte hjälpa dig. Jag har tack och lov aaldrig haft tandvärk.
/vesparax