Historien om hur hon förlorade tån som jag har hört är att hon och Sanna Ekman(har jag för mig) var packade som vanligt och var ute och cyklade, Kayo fick sin fot in i hjulet och det vart en rejäl vurpa, partypinglan Kayo ville inte åka till sjukhuset utan dom tog sig vidare till festen. Om hon nu förlorade tån direkt eller hon uppsökte sjukhus dagen efter och där fick amputera kommer jag ej ihåg.
Information från familjemedlem som jobbat som receptionist på hotell i mindre stad gör gällande att Matte och den andra från bygglov var på knullturné förra sommaren. Efter sitt genombrott i Bygglov fann de att småstadsflickorna var lätta mål. De var således i den mindre staden, inte i jobb, utan för att få sig lite småstadsluder.
För att bättra på storyn kan väl nämnas att Matte och hans sköka för kvällen överrumplades av Mattes dåvarande fästmö när de kuckilurade på hotellrummet. Viss kontrovers ska visst ha uppstått, separation följde inte så långt senare...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!