det funkar inte, "Det går inte att spela upp DVD-video. Kanske måste du justera bildskärmsinställningarna i Windows. Öppna Bildskärmsinställningar i Kontrollpanelen och minska bildskärmsupplösning och färgkvalitet."jag har lagt in ffdshow men det hjälpte inte, nåt annat codec jag behöver? jag har Vista...
FFDShow är ett mycket bra codecpack som jag själv använder så det borde inte behövas nåt annat, dock osäker på om WMP klarar att spela DVD-filer (vobfiler)
WinDVD eller PowerDVD däremot funkar mycket bra till att spela DVD-filer. Funkar även i VLC.
FFDShow är ett mycket bra codecpack som jag själv använder så det borde inte behövas nåt annat, dock osäker på om WMP klarar att spela DVD-filer (vobfiler)
WinDVD eller PowerDVD däremot funkar mycket bra till att spela DVD-filer. Funkar även i VLC.
ingen aning, jag vill bara kunna spela upp det i wmp helt enkelt, nåt måste väl finnas att göra? det gäller både köpta och brända dvd...
WMP är ingen jättebra mediaspelare direkt, varför är du så inne på att använda den? Som sagt ovan, PowerDVD eller VLC funkar utmärkt till DVD, mplayer om du ska köra något i HD-format så enkelt är det helt enkelt. Microsoft-produkter är som alltid lite efter allt annat det är bara att byta ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!