2008-03-24, 22:17
Bannlyst
lol sjukt.... Min kompis har en bror som är heroinist så han har aldrig direkt sett mycket positivt i droger... tills han mötte mig. Iaf så testade han för att bilda sig en egen uppfattning och sen han testade så började han drömma om att han köpte cannabis i baren o massa skit, haha. Och han har drömt om det flera gånger...
Citera
2008-03-25, 19:35
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Men det är nog som de flesta här säger. Att det är någonting undermedvetet man vill göra. Testa på.

säkerligen. användandet av verklighetsförändrande droger har funnits så länge att det nog nästan kan räknas som en av de mänskliga drifterna.
Citera
2008-03-26, 15:46
Medlem
Phanthans avatar
Drömde i natt att jag provade svamp för första gången. Jag kände tydligt att det tog effekt, men det var ganska svagt. För jag åt bara en svamp och den var såg väldigt konstig ut, ingen jag sett förr.

Som sagt, medvetet och undermedvetet samspel.
Citera
2008-03-28, 15:55
Bannlyst
Haha! Det här är så roligt.

För en timme sedan ringer en pundare vid namn Tony (notera y-namnet), till mig, av misstag, och frågar om jag har smoke, ganja. Han ursäktar sig artigt när jag säger att han har kommit fel och jag fnissar för mig själv.

För 10 minuter sedan ringer Tony igen, denna gång verkar han uppbart påtänd och frågar samma sak som innan. Jag skrattar och säger att han ringt förut. Tony svär åt sig själv och säger att han ska ta bort mitt nummer.

Vilket sammanträffande!
Citera
2008-03-28, 15:58
Medlem
Ur mitt eget perspektiv så drömmer jag (vad jag känner till) i princip bara om saker jag suktar efter eller tar avstånd ifrån. När jag var liten drömde jag ofta att jag skulle ta hål i örat eller liknande, nu drömmer jag oftast att tjejen är otrogen eller att nån i familjen dör.

Vet inte om det är såhär, men så upplever iaf jag det!
Kan isåfall vara så att du är omedvetet jävligt nyfiken på just hasch :P
Citera
2008-03-28, 16:17
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Haha! Det här är så roligt.

För en timme sedan ringer en pundare vid namn Tony (notera y-namnet), till mig, av misstag, och frågar om jag har smoke, ganja. Han ursäktar sig artigt när jag säger att han har kommit fel och jag fnissar för mig själv.

För 10 minuter sedan ringer Tony igen, denna gång verkar han uppbart påtänd och frågar samma sak som innan. Jag skrattar och säger att han ringt förut. Tony svär åt sig själv och säger att han ska ta bort mitt nummer.

Vilket sammanträffande!

Eller så är det nån 1337h4xxor-FBare som har ip-trixfixat fram ditt nummer och busringer bara för att noja upp dej.

Det här med att drömma att man tar droger är ju en jävla grej. Jag drömde själv för inte alls många nätter sedan att jag rökte en ny sorts cannabisvariant, +1/-1. Det var alltså två olika sorter, man rökte +1 tills man var så hög som man önskade, om det blev för mycket eller man ville komma ner igen så rökte man -1 efter behag. Jag kände ett kraftigt lyckorus, som höll i sig efter att jag vaknat, långt in på förmiddagen.
Citera
2008-03-29, 00:55
Medlem
Clit_Commanders avatar
jag drömde inatt att jag satt i en lägenhet, en etta som var något slags förråd till en annan lägenhet. persiennerna var nerdragda och lite halvtöppna så det blev mörkt men ändå lite ljus. som det brukar vara i deckarfilmer ungefär. där satt jag och en polare och rökte hash. och det var dimmigt pga all rök. verkligen udda dröm, speciellt för att den här polaren har jag inte snackat med på säkert 1 år och han var den första jag rökte hash med(!).

undrar vad det ska betyda
Citera
2008-03-29, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
jag drömde inatt att jag satt i en lägenhet, en etta som var något slags förråd till en annan lägenhet. persiennerna var nerdragda och lite halvtöppna så det blev mörkt men ändå lite ljus. som det brukar vara i deckarfilmer ungefär. där satt jag och en polare och rökte hash. och det var dimmigt pga all rök. verkligen udda dröm, speciellt för att den här polaren har jag inte snackat med på säkert 1 år och han var den första jag rökte hash med(!).

Det betyder att du vill träffa din forna vän och röka hasch.
Citera
2008-03-30, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander

Det betyder att du borde lära dig stava till hasch.
Citera
2008-03-30, 21:47
Medlem
Clit_Commanders avatar
äh var inte löjlig, spelar väl ingen roll hur man stavar det? så länge folk förstår vad man menar!

jag tog kontakt med min vän som jag drömde om, och ja vi får se vad som händer till helgen
Citera
2008-03-30, 22:07
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Det betyder att du borde lära dig stava till hasch.
Hashish -> Hash -> Hasch

Hash är world wide, hasch är inom Sverige.
Citera
2008-04-03, 02:48
Medlem
Har drömt att jag käkat ecstacy(fast jag aldrig gjort det i hela mitt liv) och fått massa hallucinationer, för att sen vakna och vara helt normal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in