2008-03-17, 21:21
Medlem
Sttte p en insatsstyrka vid skarpvgen (lga nummer) idag vid lunchtid, 4-5st svarta stadsjeepar inkl. en skpbil, gissningsvis ca 15 man, en del med hela munderingen och varsin k-pist och ngra med vanliga klder samt skyddsvstar.

Dom stannade runt en halvtimme och verkade inte f med sig ngonting av vrde, iaf var ingen gripen.
Enligt min polare s var tillslaget i hus nummer 11

Ngon som vet ngot om detta?
Senast redigerad av RektusAnalum 2008-03-17 kl. 21:25.
Citera
2008-03-17, 23:21
Medlem
jagazinks avatar
Jag bor i nrheten dr och uppmrksammade ox grabbarna, dom sg rtt avslappnade ut och bevpnade till tnderna =)

Hrde ox att det var "11an", ingen aning om vad dom skte..

Vad gr en insatsstyrka egentligen, jag menar ska dom inte syssla med nationens skerhet och snt, eller kr dom ven frilans p lite tjack-kvartar ox? =)
Citera
2008-03-19, 15:02
Medlem
Kan vl ftt ngot tips om att det befunnit sig en bevpnad man p platsen, alternativt tips om att ngon rnare eller liknande kan befinna sig dr. Dom brukar vl kra med frstrkningsvapen i dom fallen dom misstnker att grningsmannen dom letar efter r bevpnad med skjutvapen.
Citera
2008-03-26, 13:29
Bannlyst
Urskta bumben men ni som bor i O-stan kanske redan vet, men det var N***** K***e dom var ute efter. Det var han som hade rnat alla (var det 3 st?) taxi-bilarna som det stod om i NVP bl.a. Han har nu verlmnat sig sjlv till polisen.
Citera
2008-03-26, 20:00
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Urskta bumben men ni som bor i O-stan kanske redan vet, men det var N***** K***e dom var ute efter. Det var han som hade rnat alla (var det 3 st?) taxi-bilarna som det stod om i NVP bl.a. Han har nu verlmnat sig sjlv till polisen.

Fast han bor ju inte dr, han bor p vre? (Om han nu inte flyttat sen frra vurpan)

Sedan hade vl han redan verlmnat sig innan dom hr pojkarna dk upp?
Citera
2008-03-27, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagazink
Fast han bor ju inte dr, han bor p vre? (Om han nu inte flyttat sen frra vurpan)

Sedan hade vl han redan verlmnat sig innan dom hr pojkarna dk upp?

Hans tjej bor dr.. tror jag att det var. Eller s var det han lyssnade inte s noga nr jag fick hra detta!
Nej, det var ett par dagar efter som han verlmnade sig. S nu fr han ett par r till p nacken. Han hade sagt det att han fr en "kick" av att gra snna grejer och sjlvklart var han hg vid dessa tillfllen. (Undrar hur han hade gjort med pistolen denna gng. Kartong bakom badkaret )

Smartass.. tycker synd om hans familj som jmt blir indragna i vad han gr.
Citera
2008-03-27, 10:17
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Hans tjej bor dr.. tror jag att det var. Eller s var det han lyssnade inte s noga nr jag fick hra detta!
Nej, det var ett par dagar efter som han verlmnade sig. S nu fr han ett par r till p nacken. Han hade sagt det att han fr en "kick" av att gra snna grejer och sjlvklart var han hg vid dessa tillfllen. (Undrar hur han hade gjort med pistolen denna gng. Kartong bakom badkaret )

Smartass.. tycker synd om hans familj som jmt blir indragna i vad han gr.

Agreed, umgtts mycket med med ett par av hans brorsor samt brukar jag kalla Marita fr "morsan"

Men det r sklart skittrkigt, men dom reder sig, no worries!
Citera
2008-03-27, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagazink
Agreed, umgtts mycket med med ett par av hans brorsor samt brukar jag kalla Marita fr "morsan"

Men det r sklart skittrkigt, men dom reder sig, no worries!

Ja dom r ju vana vid det hr laget! Vem av dom brukar du hnga med? R*****?

Hehe.. hon hlsar alltid i centrum. Marita med burret!! Hon r cool!
Citera
2008-03-27, 19:44
Medlem
Probelimes avatar
Lter som du rkat ut fr tullkriminalen eller RKP.
Citera
2008-03-28, 00:06
Medlem
jagazinks avatar
Citat:
Ja dom r ju vana vid det hr laget! Vem av dom brukar du hnga med? R*****?

Hehe.. hon hlsar alltid i centrum. Marita med burret!! Hon r cool!

Trffar honom inte s ofta lngre men jag o M****** var rtt tajta i yngre dar, R***** trffar jag fr lunch ibland..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in