2008-03-17, 17:20
Medlem
isroks avatar
tja

fr alla som har/haft problem med FoF till mac s kommer hr en version jag fixat. innan nr du startade FoF s blev det bara en svart ruta och sen stngdes spelet ned. testad p 2 datorer (intel) och det funkar bra. buggarna jag hittat r:
1. nr du stnger ner spelet s fasnar det i kanske 5-10 sek, inget strre bara att vnta.
2. nr du ndrar video-instllningar och klickar apply blir det likadant, den laggar fast och sen stngs ned, men instllningarna sparas, g in p spelet och dom nya instllningarna r dr.

http://rapidshare.com/files/10024871..._Fire.zip.html

edit: rapidshare r vldigt segt just nu
Senast redigerad av isrok 2008-03-17 kl. 17:24.
Citera
2008-03-17, 21:03
Medlem
RockAlekzs avatar
Har det inte funnits en fixad version ute rtt lnge?

r det en ny version kanske?
Citera
2008-03-17, 22:29
Medlem
akksel2s avatar
Finns FoF till ppc?
Citera
2008-03-18, 23:19
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockAlekz
Har det inte funnits en fixad version ute rtt lnge?

r det en ny version kanske?

det r nyaste och nej, det har inte funnits en fixad version p deras hemsida (kanske p ngot forum eller liknande)

Citat:
Ursprungligen postat av akksel2
Finns FoF till ppc?

nej, du kan ju testa "min" men det finns ingen specifik till intel
Citera
2008-03-19, 19:23
Medlem
Men! det gr ju inte spela? nr jag trycker play game str det typ "can't find index! <ok>" sen stngs spelet ner?
Citera
2008-03-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Men! det gr ju inte spela? nr jag trycker play game str det typ "can't find index! <ok>" sen stngs spelet ner?

Fr samma fel, men tutorial funkar... Har det ngot att gra med att man mste lgga till ltar till spelet? Tar ju liksom bara 15 meg, s kan ju inte finnas mycket musik med eller? I s f, vart hittar man ltar?
Citera
2008-03-20, 11:41
Medlem
Nu fattar jag, det finns inga ltar med frn brjan. Drfr fr man felmeddelandet. Man fr lgga till ltar sjlv (antingen kan man gra de sjlv, eller s finns det att hmta ngra gratis, finns ven "originaltarna" frn de hr spelen p torrent-sidor). Gratisltar finns att hmta p t ex: http://www.keyboardsonfire.net/?songs
testa ocks "googla frets on fire download songs" eller liknande s hittar man lite sidor med ltar.. Ltarna lggs till genom att hgerklicka p spelet och vlja "visa paketets innehll", sen g in i contents>resources>data>songs> och lgg till ltarna (som mappar) dri. Kanske gr att importera inifrn spelet ocks, har ej kollat.
Citera
2008-12-31, 01:16
Medlem
energizers avatar
Har ocks problem med originalversionen och hittade denna trden. Nu har rapidshare-lnken dtt s jag tnkte helt enkelt be om att ngon slnger upp en ny
Tack p frhand

Energizer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in