2008-03-17, 13:46
Bannlyst
Alltså för helvete, vad sker egentligen? Har relakks missat att registrera om domänen? Har försökt sedan imorse, DET GÅR INTE.
Citera
2008-03-17, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 357
Alltså för helvete, vad sker egentligen? Har relakks missat att registrera om domänen? Har försökt sedan imorse, DET GÅR INTE.
Använt den själv, problem hela tiden (Om du ska söka dig efter en ny VPN leverantör, ta varken relakks elr flashback.name då det ör samma företag)

Men den brukar lägga ner och kommer upp då och då, så ha tålamod
Citera
2008-03-17, 18:25
Medlem
samma problem hoppas dom löser detta.
Citera
2008-03-17, 18:28
Medlem
WaRs avatar
När jag använde mig av den tjänsten så var skiten nere hela tiden. Ingen support fanns att tillgå heller.

Kan rekomendera http://dold.se/ istället.
Citera
2008-03-17, 18:32
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
När jag använde mig av den tjänsten så var skiten nere hela tiden. Ingen support fanns att tillgå heller.

Kan rekomendera http://dold.se/ istället.

Är det inte IDG som står bakom dold.se? Känns ju sådär halvbra att ett mediaföretag ligger bakom tjänsten.. hmm.. dessutom tillåter dom inte fildelning va?
Citera
2008-03-17, 20:04
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357
Skulle precis posta:
Citat:
Ofta när jag ska logga in på mitt konto i Flashbacks anonymitetstjänst så får jag svaret Fel 800 "Det gick inte att upprätta VPN-anslutningen".
Jag har läst faq och inte kunnat se att mina inställningar skiljer sig från Flashbacks.

Vill påpeka att det lika ofta är problemfritt att logga in. Men just idag verkar det hopplöst.
Någon som vet vad detta kan bero på?
Men då vet jag att det inte bara e jag...
Citera
2008-03-17, 20:31
Medlem
ChristianXs avatar
Flashbacks anonymitetstjänst drivs av ett annat bolag än forumet. Du får kontakta dem istället.

Flashback Media Group AB
Box 260 67
100 41 Stockholm
Sweden

Telefon: 08-640 15 30
support@flashback.name
Citera
2008-03-17, 21:42
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Är det inte IDG som står bakom dold.se? Känns ju sådär halvbra att ett mediaföretag ligger bakom tjänsten.. hmm.. dessutom tillåter dom inte fildelning va?

Dold.se kör du bara genom port 80, med andra ord så är det mer eller mindre bara till för HTTP-trafik. Ingen av de andra portarna går genom deras server.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in