2008-03-19, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kushtraaaaa
har du läst det i vikipeida eller eftersom man själv kan skriva ska gå skriva där att det var 0000 serber som dog eller så kan du ändra det till att en miljard serber dog....
hahahah man fattar ju hur påläst du är som söker info på vikipeida.....looooooooollllllllllllll

Ge dig med ditt hatande du står ändå inte för det. Så är det med dom flesta här inne oavsett nationalitet. Dom pratar och svärtar ner och snackar skit om folk men skulle aldrig göra det öga mot öga.
Finns dom som hatar Zigenare här inne tex och skulle spotta på dom om dom såg dom.
BULLSHIT vill se den Alban som spottar på en Zigenare utan att få stryk för det.
Så mycket skitsnack på dom flesta.
2008-03-19, 00:18
Medlem
kushtraaaaas avatar
ok

Citat:
Ursprungligen postat av leon666
Men för fan LÄS VAD JAG SKRIVER BONDE
Nu blir jag arg på dig, skriver ju att ALLA Serber som begått skall straffas och att det är fruktansvärt vad vi gjort mot oskyldiga och att alla begått brott och att Serberna kanske gjort mest.

Men du skriver bara skit om Serber och vad vi gjort därför är det lite svårt at bemöta dig. Och skriver jag något annat så är det serbisk propaganda trots att jag inte läst en enda Serbisk bok eller artikel.
Du har skygglappar och vägrar se helheten utan för dig är det bara SERB SERB SERB.

skriver skit vafan ska man skriva annars...

så här då eller "serber e oskyldiga som änglar" dom har intew gjort ett piss där bara försökt hålla ordning på balkan. att alla andra tycker så det är bara att dom hatar serber liksom...
serber dödade inga oskyldiga så va snackar alla för skit hade det inte varit för serber hade inga andra på balkan existerat dom räddade oss fr turkar o alla andra onda barbarer...
usch att vi inte tackar dom fy skämms...
varför tar vi deras land hela tiden inte bara kosovo utan även albanien e deras, halva bosnien sen en 3dje del av kroatien me o en liten bit av monte negro o makedonien också sen ska vi itne glömma att slovenerna också får ge serber lite mark de har ju försvarat slovener också säkert någon gång...
Serber e helt enkelt smartast, oskyldigast, snällast o alllt dé där ...
NOOOOOOOOOT

hahhahaha
2008-03-19, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A-N-A
Konventerat till Alban hahha...

ok, det förklarar ju att serberna i kosovo! pratar serbiska efter "hundratusentals" år i kosovo bland miljoner albaner

Du är ju dummare än heroinet du sitter på. När jag skriver Albanisering så skriver jag att det förekom. Förstår du? Verkar det ologiskt med tanke på hur vi levt huller om buller på Balkan?.
2008-03-19, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ge dig med ditt hatande du står ändå inte för det. Så är det med dom flesta här inne oavsett nationalitet. Dom pratar och svärtar ner och snackar skit om folk men skulle aldrig göra det öga mot öga.
Finns dom som hatar Zigenare här inne tex och skulle spotta på dom om dom såg dom.
BULLSHIT vill se den Alban som spottar på en Zigenare utan att få stryk för det.

Då borde du varit med mig i skolan och sett vad jag gjorde på dem serbiska zigenarna vi hade

Eller på en serbisk kille som hade cccc halsband.

Jag tvingade honom att ta av den! stampa och spotta på den!

han gick i samma fotbollslag som mig! Såg den aldrig på honom fler gånger!

Dem andra serberna vågade inte göra ett skit! och bosnierna i laget la sig ner höll sig för magen och garvade som aldrig förr.

Ni är ingenting!

Stora i munnen, men när det verkligen gäller! Ja då är ni goa grabbar
2008-03-19, 00:20
Medlem
109740s avatar
Citat:
Men för fan LÄS VAD JAG SKRIVER BONDE
Nu blir jag arg på dig, skriver ju att ALLA Serber som begått skall straffas och att det är fruktansvärt vad vi gjort mot oskyldiga och att alla begått brott och att Serberna kanske gjort mest.

Men du skriver bara skit om Serber och vad vi gjort därför är det lite svårt at bemöta dig. Och skriver jag något annat så är det serbisk propaganda trots att jag inte läst en enda Serbisk bok eller artikel.
Du har skygglappar och vägrar se helheten utan för dig är det bara SERB SERB SERB.

Nej, bli inte arg nu. Försöker bara beskriva för dig hur jag tolkar dig.

Ena stunden skriver du att "alla har begått brott i kriget och att man inte kan peka ut någon enskild sida för vem som har gjort värst ifrån sig".

I nästa inlägg skriver du att "ni bosniaker har nästan gjort inget alls eller inget stort".

Förstår du att jag inte riktigt ser var du vill komma med dina dubbla budskap?
2008-03-19, 00:21
Medlem
kushtraaaaas avatar
svär på allt ja hatar inte zigenare

Citat:

dom har aldrig gjort mig nåt o tycker mer synd än dom...
en zigenare skulle någ vara den ssista jag skulle vilja spotta på..
och vem som står först på listan vet du någ själv polarn...
2008-03-19, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kushtraaaaa
skriver skit vafan ska man skriva annars...

så här då eller "serber e oskyldiga som änglar" dom har intew gjort ett piss där bara försökt hålla ordning på balkan. att alla andra tycker så det är bara att dom hatar serber liksom...
serber dödade inga oskyldiga så va snackar alla för skit hade det inte varit för serber hade inga andra på balkan existerat dom räddade oss fr turkar o alla andra onda barbarer...
usch att vi inte tackar dom fy skämms...
varför tar vi deras land hela tiden inte bara kosovo utan även albanien e deras, halva bosnien sen en 3dje del av kroatien me o en liten bit av monte negro o makedonien också sen ska vi itne glömma att slovenerna också får ge serber lite mark de har ju försvarat slovener också säkert någon gång...
Serber e helt enkelt smartast, oskyldigast, snällast o alllt dé där ...
NOOOOOOOOOT

hahhahaha

Nu dumförklarar jag dig helt faktiskt har du inte läst mina tidigare 5 inlägg?
Du kan inte vara så dum? eller?
Har aldrig någonsin skrivit att serber varit änglar och att vi är bäst varför i hela fridens namn tar du ord ur min mun när jag precis sagt det motsatta?
2008-03-19, 00:22
Medlem
Citat:
Då borde du varit med mig i skolan och sett vad jag gjorde på dem serbiska zigenarna vi hade

Dem andra serberna vågade inte göra ett skit! och bosnierna i laget la sig ner höll sig för magen och garvade som aldrig förr.

Ni är ingenting!

ojoj, flashbacks terminator . Ser ut som att du utgår från att alla serber är så där som du beskrev nyss (grabben som hade CCCC halsband), vare sig om det är sant eller påhitt.
Senast redigerad av Filip85 2008-03-19 kl. 00:25. Anledning: ^,
2008-03-19, 00:24
Bannlyst
Citat:

Ni är ingenting!

Åtreigen pajkastning så du var tuff när du förnedrade dessa människor.

När jag tränade Thai-Boxning som mest hade vi 3 Albaner och jag knäade en Alban i ansiktet under sparringen. Fan vad tuffa vi är va?
2008-03-19, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filip85
ojoj, flashbacks terminator . Ser ut som att du utgår att alla serber är så där som du beskrev nyss (grabben som hade CCCC halsband), vare sig om det är sant eller påhitt.

Nej, alla serber är inte sådär!

Jag har vänner som är serber! men nu pratar vi om zigenarna!

Har du identitetskris grabben?

serben som hade cccc märket! Var inte mörk för den delen!

Han är min vän nu! Jag tyckte bara hans cccc märke var opassande! och det var också i samband då kriget i kosovo blossade upp!

Jag var full av hat och utryckte det mot honom! Han förstod efteråt! och vi är vänner än idag!

Zigenarna jag mobbade i skolan var serbiska/bosniska zigenare! (Romer)
2008-03-19, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Nej, bli inte arg nu. Försöker bara beskriva för dig hur jag tolkar dig.

Ena stunden skriver du att "alla har begått brott i kriget och att man inte kan peka ut någon enskild sida för vem som har gjort värst ifrån sig".

I nästa inlägg skriver du att "ni bosniaker har nästan gjort inget alls eller inget stort".

Förstår du att jag inte riktigt ser var du vill komma med dina dubbla budskap?

OK, när jag skriver att alla begått brott så tr jag inte med Bosnien eller tex Slovenien så ursäkta om jag varit otydlig.
Och serberna har kanske dragit det längsta strået i mord och rensningar även om andra gjrt det med.
Men ju mer jag läst och forskat desto mer förstår jag att det inte är så enkelt där nere. Vissa saker är mer tydliga än andra och jag blir ibland förvirrad eftersom jag ibland hittar 10 olika källor ang ett ämne.
D
2008-03-19, 00:30
Medlem
Citat:
Nej, alla serber är inte sådär!

Jag har vänner som är serber! men nu pratar vi om zigenarna!

Har du identitetskris grabben?

serben som hade cccc märket! Var inte mörk för den delen!

Han är min vän nu! Jag tyckte bara hans cccc märke var opassande! och det var också i samband då kriget i kosovo blossade upp!

Jag var full av hat och utryckte det mot honom! Han förstod efteråt! och vi är vänner än idag!

Zigenarna jag mobbade i skolan var serbiska/bosniska zigenare!

Jag förstår inte varför du jämt drar in zigenare så fort det pratas om serber.
Är han serb eller zigenare?
Sen att du tyckte att hans cccc-halsband var bara opassande, det kan jag förstå som alban, men att du tvingade honom att ta av den, och sedan stampa och spotta på den, bevisar ju bara hur du är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in